هادی حق شناس استاندار گیلان شد

با پیشنهاد وزیر کشور و رای اعتماد هیات وزیران؛

19

در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت، با پیشنهاد وزیر کشور « هادی حق شناس» به عنوان استاندار گیلان از هیات وزیران رای اعتماد گرفت.

«هادی حق‌شناس» که در لیست مورد حمایت مجمع نمایندگان و جبهه اصلاحات گیلان برای استانداری نیز قرار داشت، در دوران پس از انقلاب، به عنوان نوزدهمین استاندار و هشتمین استاندار بومی گیلان منصوب شده است.

 

پنجاه و چهارمین استاندار تاریخ گیلان، متولد سال ۱۳۴۶ در روستای اسپند صومعه سرا، دارای مدرک کارشناسی مهندسی برق، کارشناسی ارشد اقتصاد نظری و دکترای اقتصاد است.

معاون سازمان بنادر کشور، ‌استاندار گلستان، مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان و نماینده مردم بندرانزلی در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی و… از جمله مهم‌ترین سوابق کارنامه حق‌شناس است.

 

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور، عضو هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی بندرانزلی، نمایندگی مردم بندر انزلی در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی، و… از دیگر سوابق وی تا کنون بوده است.  او در بحران کشتی سانچی نقش موثری در مدیریت بحران ایفا کرد.

 

وی دارای مدرک دکترای اقتصاد با گرایش بودجه عمومی از صاحب نظران اقتصادی است که با حکم وزیر راه و شهرسازی در سال ۹۲ به عنوان عضو هیئت عامل و معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد.

نظرات بسته شده است.