عوامل توزیع مشروبات الکلی دستگیر شدند

در پی دستور قضایی رییس کل دادگستری گیلان؛

24

به دنبال افزایش فوتی های ناشی از مصرف مشروبات الکلی دست ساز به ۹ نفر در رشت، مدیرکل دادگستری استان از صدور دستور قضایی و دستگیری عوامل توزیع کننده مشروبات و صاحب رستوران خبر داد.

طی این دستور؛ یک نفر تولید کننده مشروبات الکلی به اتهام قتل عمد و دو نفر که یک نفر توزیع کننده و یک نفر صاحب رستوران بوده به اتهام توزیع مشروبات الکلی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده اند.

 

«حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی» رییس کل دادگستری استان درکمیته پرونده های مهم با اشاره به موضوع پرونده مسمومیت ناشی از شرب خمر تعدادی از شهروندان اظهار داشت: متاسفانه تعداد ۹ نفردر این رابطه فوت نموده اند که دستورات لازم مبنی بر رسیدگی فوری این پرونده و مجازات عاملین و شناسایی و دستگیری متهمین و سایر عوامل و توزیع کنندگان به مراجع ذی صلاح صادر شده است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: یک نفر تولید کننده مشروبات الکلی در این پرونده به اتهام قتل عمد و دو نفر که یک نفر توزیع کننده و یک نفر صاحب رستوران بوده به اتهام توزیع مشروبات الکلی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده اند و دستور جلب یک متهم فراری دیگر نیز صادر شده است.

 

لازم به ذکر است که دستور تعطیلی و پلمپ رستوران نیز از سوی بازپرس پرونده صادر شده است.

همزمان در استان مازندران نیز تعداد جان باختگان مصرف این ماده در حدود چهار روز اخیر به ۱۳ نفر افزایش یافته است. از این تعداد هفت نفر در چالوس و ۶ نفر در آمل جان باختند. همچنین در استان همدان نیز تعداد فوتی ها ۴ نفر گزارش شد. در مجموع بر اثر توزیع مرموز مشروبات تقلبی در مازندران و گیلان و همدان، ۲۶ نفرکشته به همراه داشت.

 

 

نظرات بسته شده است.