مرکز استخدام های دستوری مدیران میانی شهرداری

شرکت کودآلی رشت؛

18

شرکت کودآلی گیلان به مرکز استخدام های دستوری مدیران میانی شهرداری رشت تبدیل شده است.

به گفته یک منبع مطلع به مرور؛ شرکت کودآلی گیلان به مرکز استخدام های دستوری مدیران میانی شهرداری و اعضای شورای شهر تغییر وضعیت داده است. این شرکت نه تنها به اجرای استانداردها نمی‌پردازد، بلکه به حیاط خلوت برخی از مسئولین شهری تبدیل شده است.

 

طبق برخی از شنیده ها؛ آخرین نفراتی که در این سالها جذب شرکت کودآلی گیلان شده اند به ترتیب شامل؛ دختر رییس یکی از سازمانهای زیرمجموعه شهرداری، همسر یکی از معاونین مناطق خدمات شهری، خواهرزاده خانم و خواهر خانم مدیرعامل کودآلی، فرزند یکی از قضات دادگستری و برخی دیگر از وابستگان مدیران میانی شهرداری رشت هستند که جز نیروهای استخدامی این شرکت در مدت اخیر بوده اند. این افراد همگی قبل از حضور بشری مدیرعامل فعلی وارد کودآلی شدند.

این منبع آگاه می‌افزاید: باتوجه به وظایف سازمانی و همچنین نیاز این شرکت به حضور نیروی فنی متخصص و کارگر باید گفت: در بلبشوی تعرفه نیرو از سوی افراد خاص اصلا جایز نیست این تعداد نیروی اجرایی جذب این شرکت شوند.

وی اضافه می‌کند: ساختار ستادی کودآلی گیلان نزدیک به ۷۰ نیرو و ساختار صف در این شرکت کمتر از ۳۰ نیرو دارد. این در شرایطیست که نیروهای ستادی این مرکز باید حدود ۴ نفر باشند و مابقی این تعداد نیرویی مازاد هستند که به سفارش افرادی خاص اعم از اعضای شورای شهر و مدیران میانی مدیریت شهری جذب این شرکت شده اند.

با این تفاسیر نیاز است نهادهای نظارتی به جذب بی ضابطه این شرکت دقت بیشتری داشته  باشند.

 

لازم به ذکر است: در حال حاضر بعد از سال ۱۴۰۱ که با دستور استاندار گیلان، انتقال زباله شهرهای رشت، فومن، صومعه سرا و شفت به مرکز دفن سراوان ممنوع اعلام شد، این زباله ها به شرکت کودآلی گیلان در منطقه لاکان رشت منتقل می شوند.

شرکت کود آلی ایران در سال ۱۳۷۴ با سهام شهرداری های اصفهان و رشت تشکیل شد. شهرداری های رشت (۵۵/۵ درصد)سهام اصلی، بندرانزلی (۲۰درصد)، فومن (۸درصد)، صومعه سرا (۸درصد)، خمام (۵/۱ درصد) و خشکبیجار، کوچصفهان، سنگر، لشت نشا، تولمشهر، شفت و سازمان همیاری و شهرداری ها هرکدام با (۱درصد سهم) جز ۱۱ سهام داران شرکت شدند و از آن تاریخ به بعد این شرکت به نام شرکت کودآلی گیلان فعالیت خود را آغاز کرد.

 

نظرات بسته شده است.