نخستین برف پاییزی،گیلان را سفیدپوش کرد

کلیه راه های اصلی و شریانی استان باز است؛

13

نخستین برف پائیزی، مناطق کوهستانی غرب گیلان در شهرستان‌های رضوانشهر و تالش را سفیدپوش کرد. اولین بارش برف پاییزی که از شب گذشته در ارتفاعات غرب استان آغاز شده علاوه بر محورهای اسالم، خلخال و پونل؛ در ارتفاعات ماسال، گیلوان و رودسر، لات محله نیز خفیف گزارش شده است.

 

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در راه های مواصلاتی استان گیلان 

در همین رابطه سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: بر اساس آخرین آمار دریافتی از وضعیت جوی و ترافیکی در راه‌های استان، بارش شدید برف، محورهای اسالم و پونل به خلخال را سفیدپوش کرده است.
«فریبرز مرادی» با بیان آن‌که در محور اسالم – خلخال ارتفاع برف حداکثر ۳۰ سانتیمتر و در محور پونل – خلخال ۱۵ سانتی‌متر بوده است، گفت: بارش خفیف برف، همچنین محورهای ماسال – گیلوان و سیاهکل- دیلمان در محدوده‌ی لاریخانی را نیز سفیدپوش کرده است.
وی در ارتباط با وضعیت محورها در مرز استان‌های همجوار عنوان کرد: گردنه حیران در محور آستارا- اردبیل نیز با بارش شدید برف به ارتفاع ۳۰ سانتیمتر و مه غلیظ روبه رو بوده و در سایر محورهای استان نیز شاهد بارندگی شدید باران هستیم.

 

 سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با تاکید بر آن‌که رانندگان برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر، حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند، تاکید کرد: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان گیلان به‌صورت ۲۴ ساعته، آماده پاسخگویی به سوالات هموطنان در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی کلیه‌ی محورهای مواصلاتی استان گیلان و محورهای ارتباطی استان‌های همجوار خواهد بود.

نظرات بسته شده است.