بنزین به جایگاه های سوخت گیلان رسید

درتعطیلات، روزانه هفت میلیون لیتر بنزین مصرف شد

25

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان از پایداری شرایط جایگاه های سوخت استان خبر داد و گفت: سعی ما این است که جایگاه‌ها را با بنزین پرکنیم تا در این خصوص مشکل خاصی نداشته باشیم.

«مجتبی شکوری» در خصوص آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت گیلان اظهار کرد: در تعطیلاتی که پشت سر گذاشتیم، حجم مسافرانی که وارد استان گردشگرپذیر گیلان شدند باعث شد تا ترافیک سنگینی در استان شود و تانکرهای سوخت رسان که در مسیر جاده‌ها بودند با مشکلات ترافیک مواجه شدند و عملیات سوخت‌رسانی به جایگاه‌ها مقداری با تأخیر انجام و تعدادی از جایگاه‌ها از مدار خارج شد.

 

وی افزود: با تمهیداتی که انجام شد و هم‌اکنون شرایط جایگاه‌های سوخت تقریباً پایدار شده و سعی ما این است که جایگاه‌ها را با بنزین پر کنیم و در این خصوص مشکل خاصی نداشته باشیم.

 

مدیرعامل شرکت بخش فرآورده‌های نفتی گیلان تاکید کرد: در تابستان امسال با حضور مسافران در گیلان، روزانه به طور میانگین چهار میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر و در تعطیلات هفته گذشته روزانه بین شش میلیون و ۵۰۰ هزار تا هفت میلیون لیتر بنزین در استان مصرف داشتیم.

 

لازم به ذکر است: به گفته جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در میانه تعطیلات هفته گذشته، به دلیل افزایش حضور گردشگران در گیلان به مدت دو روز بنزین در جایگاههای سوخت وجود نداشت و عملا این جایگاهها تعطیل بودند. در بسیاری از جایگاهها نیز صفهای چند کیلومتری خودروها ایجاد شده بود.

 

نظرات بسته شده است.