بیش از ۲ میلیون تعرفه انتخابات در استان توزیع شد

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان خبر داد؛

15

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان با اشاره به اتخاذ تمامی تمهیدات در راستای تهیه تعرفه‌های اضافی در روز انتخابات ریاست جمهوری گفت: به دلیل احتمال ورود گردشگر به استان در روز برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در مجموع ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار برگه رای در سراسر استان توزیع شد.

«جواد شفیعی» ثابت سخنگوی ستاد انتخابات گیلان امروز با بیان اینکه این استان آماده برگزاری چهارمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است، اظهار کرد: بر اساس آمار ۲ میلیون واجد شرایط رای دادن در انتخابات هشتم تیر در گیلان حضور دارند.

وی با اشاره به اتخاذ تمامی تمهیدات در راستای تهیه تعرفه‌های اضافی در گیلان در روز انتخابات ریاست جمهوری گفت: به دلیل احتمال جابه جایی جمعیت گیلان و یا ورود گردشگر به استان در روز برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با ۴۰۰ هزار برگه تعرفه‌ی اضافی، در مجموع ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار برگه رأی در سراسر استان توزیع شد.

 

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه تمامی تجهیزات مورد نیاز رای‌گیری شامل دستگاه‌های احراز هویت، صندوق اخذ رأی، بنر، بست و هولوگرام به فرمانداری‌های سراسر استان ارسال شده است، افزود: گیلان برای برگزاری انتخاباتی پرشور در روز ۸ تیر ۱۴۰۳ آمادگی کامل داشته و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ساعت هشت صبح هشتم تیر در شعب اخذ رای در سراسر گیلان آغاز می‌شود.

نظرات بسته شده است.