تردد بیش از یک میلیون و ۹۶ هزار خودرو درگیلان 

در تعطیلات روزهای 10 الی 16 شهریور ثبت شد؛

24

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان از تردد بیش از یک میلیون و ۹۶ هزار و ۵۱۹ خودرو طی روزهای ۱۰ الی ۱۶ شهریور سالجاری در محورهای مختلف استان گیلان خبر داد.
«غلامعلی نیک‌فهم» با بیان این‌که کل تردد ورودی ۷ روزه استان از ۱۰ تا ۱۶ شهریور، ۵۴۴ هزار و ۲۷۱ خودرو بوده است، گفت: بیشترین تردد در این بازه زمانی مربوط به محور چابکسر- رامسر به میزان ۲۳۸ هزار و ۴۳۲ خودرو و آزادراه رشت- قزوین به میزان ۱۴۶ هزار و ۷۳۰ خودرو بوده است.این میزان نسبت به هفته‌ی گذشته ۳۶ درصد افزایش داشته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان افزود: کل تردد خروجی ازاستان در بازه زمانی ۱۰ الی ۱۶ شهریور برابر با ۵۵۲ هزار و ۲۴۸ خودرو بوده است که بیش
ترین خروجی از محور چابکسر- رامسر به میزان ۲۲۲هزار و ۶۸۳ خودرو و آزادراه رشت – قزوین به میزان ۱۶۲ هزار و ۹۰۳ خورو ثبت شده است. این میزان نسبت به سال گذشته یک درصد و نسبت به هفته گذشته ۳۵ درصد افزایش داشته است.
این مقام مسوول همچنین از تردد ورودی ۶۶ هزار و ۲۲۹ خودرو به استان و تردد خروجی ۱۲۲ هزار و ۹۳۴ خودرو از استان در ۱۶ شهریور سالجاری خبر داده و گفت: بیشترین میزان ورودی در این روز در محور چابکسر – رامسر به میزان ۳۰ هزار و ۵۰۰ خودرو و بیشترین میزان خروجی مربوط به آزادراه رشت = قزوین به میزان ۵۸ هزار و ۲۱۴ خودرو بوده است.
لازم به ذکر است: در تعطیلات پایان شهریور سال ۱۴۰۲، در یک بازه پنج‌روزه از ۱۸ شهریور تا ۲۲ شهریور کل تردد ورودی به استان  حدود ۴۳۶ هزار و ۲۸۰ خودرو بود که  با توجه آمار تردد ورودی امسال  از افزایش ۳۶ درصدی ورود خودرو به گیلان حاکی است.

نظرات بسته شده است.