سیلاب،محورهای ارتباطی رودبار را مسدود کرد

به علت بارش شدید باران؛

47

شب گذشته بارش ۱۴ میلیمتر باران ظرف ۲ ساعت، موجب رانش گل و لای در برخی از مناطق شهرستان رودبار شد. مسیرهای محله کوشک رودبار به سمت میدان شهرداری و علی آباد منجیل به گیلوان رودبار و علی آباد طارم طی این بارشها با گل و لای مسدود شدند.

 

« طهمورث عموپور» فرماندار شهرستان رودبار در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده در شهرستان رودبار در خصوص آخرین وضعیت وقوع سیل اظهار کرد: از اواخر نیمه شب گذشته به دلیل شدت میزان بارندگی در ارتفاعات شهرستان، سیلاب گل و لای در محله کوشک جاری شده است.

 

به گفته فرماندار هم اکنون بر اثر حجم بالای گل و لای و روسوبات، مسیر دسترسی محله کوشک به میدان شهرداری مسدود شده، نیروهای امدادی و راهداری از نخستین ساعات در منطقه حضور دارند و در حال لایروبی گل و لای هستند اما محور علی آباد به گیلوان بازگشایی شده است.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان رودبار با بیان اینکه تاکنون خسارتی از این سیلاب گزارش نشده گفت: به تاسیسات برق آسیبی نرسیده اما آسیب جزئی به تاسیسات گاز و آب وارد شده که با تلاش نیروهای عملیاتی تا عصر امروز حل می‌شود.

همچنین به گفته «محمدرضا حق‌بین» مدیرکل مدیریت بحران استان؛ علاوه ‌بر منطقه کوشک، در منطقه علی آباد به گیلوان شهرستان طارم نیز وقوع سیلاب و گل و لای موجب قطع راه ارتباطی این دو مسیر شده است.

وی گفت: در این سیل سه خودرو دچار آسیب شد که ۲ خودرو از گل و لای خارج شده و خودروی دیگر نیز بزودی بیرون کشیده می شود.

 

لازم به ذکر است: به دنبال بارشهای شدید شب گذشته در شهرستان شفت هم ۴۰ خودرو در محدوده یک آبگیر در نزدیکی امام زاده اسحاق در جریان سیل دچار مشکل شدند که با کمک فرماندری و بخشداری این شهرستان این خودروها از وضعیت بحرانی خارج شدند و حادثه ای ایجاد نشد.

 

عکس: نگین عیناوی پور

 

نظرات بسته شده است.