فرهنگیان، مردم را به انتخابات ترغیب کنند

وزیر اسبق آموزش و پرورش درجمع فرهنگیان رشت:

18

وزیر اسبق وزارت آموزش و پرورش با اشاره به جایگاه و مرجعیت فرهنگیان درمیان مردم، خواستار تشویق و ترغیب شهروندان از سوی آنها برای شرکت در انتخابات شد.

«علی اصغر فانی» وزیر اسبق آموزش و پرورش، در جمع فرهنگیان حامی ستاد مرکزی دکتر پزشکیان رشت افزود: دلیل شرکت در انتخابات این است که اگر ما با صندوق‌ها قهر کنیم رقیب حاکم می‌شود. خودتان تصور کنید که قهر با صندوق مملکت را به دست چه کسانی می‌سپاریم‌ کسانی که نه کارشناسند و نه متخصص! بلکه افرادی هستند که منابع کشور را هدر دادند.

 

وی ادامه داد: بعد از طرح ماجرای کرسنت، دوستان مطالعه کنند ما به دلیل عدم اجرای آن، میلیاردها دلار جریمه شدیم. مقصر چه کسانی است!؟ در راس آن رقیب آقای پزشکیان است.

وزیر اسبق آموزش و پرورش در ادامه افزود: فرهنگیان و معلمان هنوز مرجع مراجعه مردم هستند. یعنی اعتمادی که به معلمان دارند به هیچ قشر دیگری ندارند. شما معلمان هرکدام یک ستاد هستید. با اولیای دانش آموزان و اقشار مختلف در ارتباط باشید و مردم را به انتخابات ترغیب کنید.

فانی در ادامه اظهار داشت: ما آموزش و پرورشی‌ها  با ۴۹ میلیون نفر مخاطب مستقیم داریم. یک میلیون پرسنل، ۱۶ میلیون دانش آموز و ۲۲ میلیون نفر اولیای آن‌ها که نشان می‌دهد آموزش و پرورش از این نظر بیشترین اهمیت را دارد.

وی با اشاره به مشارکت پایین در دور اول گفت: عدم شرکت ۶۱ درصد  در انتخابات دور اول نشانه این است که مردم ناراضی هستند.

متاسفانه آموزش ‌و ‌پرورش از ابتدای انقلاب در اولویت نبود. ما باید رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که به آن اهمیت دهد. پزشکیان معتقد است؛ یک معلم یک شغل و زندگی عزتمند!  نه این‌که چند شغل داشته باشد. این قول‌هایی است که خودم از ایشان گرفتم.

 

جای راست و دروغ را عوض کرده اند

در همین رابطه روز گذشته؛ رییس اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز در جمع حامیان پزشکیان رشت تاکید کرد: عدالت نیست که نفت را هفت برابر بفروشیم و سفره مردم کوچک‌تر شوند.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه با انتقاد از اینکه کشور را قفل کرده‌اند و از کاسبان تحریم حمایت می‌کنند تصریح کرد: عموم جامعه دکتر پزشکیان را به خاطر شفافیت دوست دارد. پزشکیان نماینده صدای خاموش ما است. وی در مقابل کسانی قرار گرفته که کشور را قفل کرده‌اند و از کاسبان تحریم حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی فعلی گفت: در زمان دولت سیزدهم فروش نفت هفت برابر شد و مالیات ۱۵۰ درصد گران‌تر شد.ب یش از بیست نوع کاسبی دولت از جیب ملت شکل گرفت. اکنون یک تریلیون و دویست هزار میلیارد تومان داریم مالیات می‌دهیم.

 

فلاحت پیشه تاکید کرد: جای راست و دروغ را عوض کرده‌اند. این عدالت نیست که نفت را هفت برابر بفروشیم و سفره مردم کوچک‌تر شوند. از تحریم‌ها صحبت کنید و بسیاری از خودتان با آن ثروتمندتر شوید.

 

 

نظرات بسته شده است.