انتقاد مدیر کل ارشاد گیلان از تاخیر در افتتاح تالار مرکزی رشت

0 695

«فیروز فاضلی» مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان گفت: شهر رشت به فرهیختگی شهره است و فرهنگ وهنر در این دیارسابقه دیرینه دارد، از این رو تاخیر دربهره برداری از تالار مرکزی رشت شایسته فرهنگ وهنر گیلان نیست.

وی افزود: پروژه تالارمرکزی رشت علاوه براینکه آبروی استان است، وجهه‌ای ملی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه برای اتمام پروژه تالار مرکزی رشت زحمات زیادی کشیده شده افزود: این تالار بعد از ۱۲ سال انتظار، به واسطه تلاش و پیگیری شبانه‌روزی همکاران مجموعه ارشاد اسلامی استان و دلسوزان فرهنگ و هنر گیلان ساخته شده است. لذا تسریع در بهره‌برداری از تالار مرکزی رشت، خواسته به حق شهروندان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان است.
ساخت تالارمرکزی رشت به عنوان یکی ازمهمترین زیرساخت های فرهنگی وهنری استان در سال ۱۳۸۶ دررشت آغاز شده بود سال گذشته بعد از ۱۲ سال با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد اما کمبود اعتبار برای تجهیز سالنهای تالار و نصب سیستم های صوتی موجب طولانی شدن بهره برداری رسمی از آن تاکنون شده است.
ماه گذشته «سید امیر مصباح» معاون هنری وسینمایی ارشاد گیلان ازبهره برداری تالارمرکزی رشت تا شهریورماه خبر داده بود.

وی گفته بود: بهره برداری از تالارمرکزی رشت به بخش خصوصی واگذار شده است و هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر استان گیلان می‌توانند بزودی از فضا و امکانات موجود در تالار مرکزی استفاده کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.