اولین جشنواره فصلی رسانه‌ای گیلان برگزار می‌شود

مدیرعامل خانه مطبوعات خبر داد:

0 208

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان از برگزاری اولین جشنواره فصلی ویژه اصحاب رسانه استان خبر داد.

« میلاد ابراهیمی» با بیان اینکه نقش آفرینی جامعه خبری در توسعه استان و معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های رسانه‌ای از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان است اظهار کرد: به منظور هدایت تولید محتوا، جشنواره رسانه‌ای هر ۳ ماه یک بار توسط خانه مطبوعات برگزار می‌شود.

وی ارج نهادن به تلاش فعالان حوزه اطلاع رسانی استان، افزایش رقابت مؤثر و سازنده در توسعه محتوایی مطبوعات محلی و خبرگزاری ها، ارزیابی مهارت‌ها و شناسایی برترین‌های رسانه‌ای استان را از دیگر اهداف جشنواره فصلی رسانه برشمرد و افزود: جشنواره مذکور در بخش‌های یادداشت و مقاله، گزارش و عکس برگزار می‌شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان، موضوعات اولین جشنواره فصلی رسانه‌های استان را؛ فرزند آوری، جوانی جمعیت و بحران سالمندی، مدیریت شهری و مشارکت شهروندان، رشت؛ شهر خلاق خوراک، اقتصاد کشاورزی و صنایع تبدیلی، نشاط آفرینی اجتماعی و امید افزایی، نقش منطقه آزاد انزلی در توسعه مبادلات تجاری و اقتصاد دریا محور، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آسیب‌شناسی چالش‌های صنعت و معدن و کودک و نوجوان اعلام کرد.

ابراهیمی با بیان اینکه محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد، اظهار کرد: آثار ارسالی باید در نشریات محلی و سرپرستی‌های استانی چاپ و یا در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان منتشر و به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

وی ادامه داد: آثار مربوط به رسانه‌های لغو مجوز شده، فاقد مجوز و همچنین بولتن‌ها و ویژه نامه‌های داخلی ادارات امکان شرکت در جشنواره را نخواهند داشت.

وی تاکید کرد: علاقمندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را به ایمیل،  [email protected]

و یا به شماره ۰۹۹۲۵۱۰۰۶۸۹ در پیام رسان‌های ایتا یا بله ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.