ظرفیت مسکن ملی در گیلان پر شد

0 495

پنجمین مرحله ثبت نام طرح ملی مسکن از ساعت ۱۰ صبح امروز همزمان با ۵ استان دیگر در گیلان آغاز شد. این درحالیست که ساعتی از شروع ثبت نام نگذشته بود که شهر رشت و سایر شهرهای مشخص شده از سوی وزارت راه و شهرسازی بلافاصله تکمیل ظرفیت شده و دسترسی به این گزینه ها برای متقاضیان مسدود شد.

به گزارش مرورشهرهای رشت ، انزلی ، رودسر ، صومعه سرا ، لنگرود ، شفت ، لوشان ، کیاشهر ، مرجقل جزو شهرهای واجد شرایط  ثبت نام درطرح اقدام ملی مسکن گیلان بودند که بلافاصله در کمتر از دو ساعت تکمیل ظرفیت شدند.

« محمد راکعی» مدیر روابط عمومی راه وشهر سازی گیلان در گفت و گو با مرور در خصوص اقدامات لازم جهت اضافه شدن ظرفیت ثبت نام مسکن ملی برای متقاضیان جا مانده گفت: به جهت اینکه این سامانه از سوی وزارت خانه راه اندازی شده فعلا اطلاعاتی دراین باره نداریم اما دردست بررسی موضوع هستیم .

گفتنی است درطرح اقدام ملی مسکن، متاهلان و سرپرست خانواری که خانه و یا زمینی ندارند ، وام مسکن نگرفته باشند و دست کم ۵ سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا داشته باشند می‌توانند نام نویسی کنند.

ثبت نام طرح ملی مسکن برای استان گیلان از امروزتا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۵ آذر در سامانه HTTP://TEM.MRUD.IR  برای متقاضیان فاقد مسکن ادامه دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.