قرنطینه کامل گیلان از سوی دولت هنوز ابلاغ نشده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان

0 259

در حالیکه از صبح امروز شایعاتی مبنی برقرنطینه کل استان گیلان با دستور معاون اول رئیس جمهور توسط یکی از نمایندگان مجلس استان منتشر شده بود اما معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان  با رد این خبر گفت: این موضوع هنوز از سوی دولت به مسوولان گیلان ابلاغ نشده است.

«محمود قاسم‌نژاد» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: قرنطینه گیلان خواست همه است اما تاکنون چنین ابلاغی از سوی دولت به ما نشده است.

وی افزود: در چند روز گذشته شرایط سخت استان از طریق ویدئو کنفرانس استاندار با وزیر کشور به اطلاع مسئولان کشوری رسید . حتی اعمال ممنوعیت ورود و خروج به گیلان که اواخرهفته گذشته اتفاق افتاد نیز ناشی از همین موضوع بود با توجه به شرایط موجود، قرنطینه‌ی استان گیلان خواست همه فعالان اجتماعی، سیاسی و اداری استان است اما تاکنون چنین ابلاغی از سوی دولت به ما نشده است.

وی از تأمین اقلام بهداشتی و درمانی مورد نیاز و رفع کاستی‌های موجود در استان گیلان توسط وزارت بهداشت و درمان خبر داد و تصریح کرد: هم‌اکنون استان گیلان وضعیت پایداری دارد اما با توجه به شرایط ایجاد شده و بالا رفتن میزان تقاضا از سوی مردم کمبودهایی نیز وجود دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اینکه از روز گذشته روند افزایشی پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان‌های گیلان کاهش پیدا کرده است گفت: به‌طور مثال اگر در روزهای گذشته روزانه ۲۰۰ نفر با علائم کرونا به مراکز درمانی مراجعه می‌کردند امروز این عدد به ۱۹۰ نفر رسیده و روند کاهشی دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.