اجرای نمایش “کُلفَت‌ها” در تئاتر شهر رشت

گزارش تصویری؛

0 265

عکاس: عباس عاشوری

دبیر عکس و مستند: الوند رضازاده/

نمایش “کُلفَت‌ها” به نویسندگی ژان ژنه و کارگردانی امیر حامد، از شنبه ۱۶ اردیبهشت در سالن تئاتر شهر رشت به صحنه رفت و به مدت یک هفته، اجرا خواهد داشت.

این تئاتر که از ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز شده است، هر شب در سالن تئاتر شهر رشت واقع در لب آب، امین الضرب، روبروی کارخانه قند و شکر، تا ۲۲ اردیبهشت ماه اجرا خواهد شد.

امیر حامد، سرپرست گروه تئاتر معرکه و کارگردان «کلفت‌ها» گفت: «این نمایش، زندگی سولانژ و کلر، دو خواهر پیشخدمت را به تصویر می‌کشد که برای مادام کار می‌کنند. تا وقتی که مادام در خانه است، این دو در فرمانبردارترین و مطیع‌ترین حالت ممکن قرار دارند، اما همین‌که مادام پایش را از خانه بیرون می‌گذارد، دو خواهر شروع به بازی و نقش‌آفرینی می‌کنند؛ یک بازی که طی آن یکی از دو خواهر در نقش مادام ظاهر می‌شود و دیگری تمام کینه‌ها و نفرت‌های سرکوب شده خود از مادام را بر سر او خالی می‌کند. آن‌ها در این بازی برای قتل مادام نقشه پردازی می‌کنند و این قضیه برای آن‌ها به یک آیین تبدیل می‌شود که طی آن هم خود را آزار می‌دهند و هم مادام خیالی را تحقیر می‌کنند.”

ساقی اکبری، سارا عارف، فرشته سالاری، مونیکا منصف و مهدا ناصری، بازیگران نمایش “کلفت‌ها” هستند.

سایه‌بازان این نمایش، مانی عاشوریان، دنیا صمیم، همایون اسدی، مصطفی نوبهار، سینا صیقلی، مروارید بلند رفتار، دانیال تلاوتی، مهشید اکبری، عرشیا عمویی، امیرعلی قدیمی، امین اشرفی و صدرا صیقلی هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از هادی آذرنگ (مشاور اجرایی)، مهسا حبیبی (مدیر صحنه)، مریم شریفی (منشی صحنه)، ساقی اکبر، دانیال تلاوتی (دستیاران کارگردان)، مریم خسرونیا (موسیقی)، مروارید بلندرفتار (ساخت عروسک)، بیتا فلاحتی، بهار رحیمی (گریم)، علی حامد (طراح صحنه)، مجید سمیعی، محمدرضا مومنی (دستیاران صحنه)، حامد حیدرنژاد (ساخت دکور)، محسن ناصرانی (طراح نور)، سعید علی محمدی و همایون اسدی (اجرای نور)، نیلوفر بحری، نرجس نجفی (طراح لباس)، مریم ندیمی، تینا داوودی (دستیاران لباس)، آزاده زمردی (دوخت لباس)، مونیکا منصف (پوستر و بروشور)، نیلوفر موسوی (ساخت تیزر و مدیر تبلیغات)، مسعود هنربری، نیلوفر موسوی (تدوین)، دنیا صمیم (انیمیشن)، سینا صیقلی (استاپ موشن)، حمید خیراندیش و مصطفی نوبهار (عکاس)، آرش نوربخش ( فیلمبردار)، حمید خیراندیش (مدیر روابط عمومی) و امیرحامد (تهیه‌کننده).

“کلفت‌ها” از شنبه ۱۶ اردیبهشت روی صحنه خواهد رفت و تا جمعه ۲۲ اردیبهشت در تئاتر شهر رشت، اجرا خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.