رییس بیمارستان پیروز لاهیجان برکنار شد

در پی قطعی برق بیمارستان لاهیجان؛

182

 

رئیس بیمارستان پیروز لاهیجان در پی قطعی برق این بیمارستان و بروز برخی مشکلات جانبی برکنار شد. در پی این حادثه ریاست بیمارستان به دلیل عدم پاسخگویی و در دسترس نبودن از مسؤولیت خود برکنار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گیلان با اعلام این مطلب اظهار کرد: با برکناری فوری رئیس بیمارستان دکتر پیروز بلافاصله رئیس دیگری جایگزین شد.

در پی این اتفاق،اسماعیل علیپور، رئیس بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان برکنار و  محمد هاتف، متخصص طب اورژانس به عنوان سرپرست بیمارستان منصوب شد.

 

«محمدتقی آشوبی» افزود: با توجه به قطعی برق بیمارستان پیروز لاهیجان که امروز صبح رخ داد بلافاصله هماهنگی‌های لازم با مدیرکل برق گیلان انجام شد و برای جلوگیری از هرگونه اتفاق احتمالی برای بیماران فوری یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و هشت دستگاه آمبولانس به این بیمارستان اعزام شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی گیلان بیان کرد: همچنین به بیمارستان‌های کوثر آستانه‌اشرفیه و شهید حسین‌پور لنگرود به منظور افزایش ظرفیت تخت‌های آی. سی. یو و سی. سی. یو و بیمارستان‌های شفا و میلاد لاهیجان نیز آماده‌باش کامل داده شد.

 

آشوبی با تاکید بر طبیعی و نرمال بودن وضعیت بیماران در بیمارستان پیروز لاهیجان بیان کرد: جهت اطمینان و مدیریت حوادث، چند متخصص طب اورژانس و بیهوشی را به بیمارستان لاهیجام اعزام کردیم که چند ساعتی در بیمارستان حضور داشته باشند تا کاملا از عادی بودن شرایط اطمینان حاصل کنیم و بتوانیم خدمات درمانی مناسبی را به بیماران ارائه دهیم.

 

وی اضافه کرد: با توجه به اقدامات اضطراری انجام شده، برق بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان به موقع وصل شد و هیچ‌ اتفاقی در بیمارستان رخ نداد و اوضاع کاملا تحت کنترل بوده و وضعیت همه بیماران طبیعی و نرمال است.

وی بیان کرد: بیمارستان دارای ژنراتور بوده اما به دلیل مشکل فنی از مدار خارج شده است که در حال حاضر به دنبال جایگزینی ژنراتور دیگری هستیم.

 

لازم به ذکر است: وجود نقص فنی در سیستم برق بیمارستانهای گیلان در دو ماه اخیر، دومین حادثه در حوزه درمان و بهداشت است. در حادثه اتصالی سیستم برق بیمارستان قائم رشت که منجر به آتش سوزی گسترده در این مرکز درمانی شد، ۹ بیمار بستری در مراقبت های ویژه جان خود را به دلیل نبود اکسیژن از دست دادند.

بیمارستان دکتر پیروز از بیمارستان‌های دولتی گیلان است.

نظرات بسته شده است.