یک قتل هولناک در تالش

مرد جوان،مادر دختر مورد علاقه اش را با چاقو به قتل رساند

302

برخی رسانه‌های محلی مانند «تالش خبر» از وقوع یک قتل در شهرستان تالش خبر داده‌اند.

بر اساس اطلاعاتی که از این اتفاق منتشر شده یا دهان به دهان می‌چرخد، مردی جوان، مادرِ دختر مورد علاقه‌اش را با چاقو به قتل رسانده است. برخی کاربران نوشته‌اند شخص متهم به قتل با استفاده از سلاح سرد به زن میانسال حمله کرده و او را سر بریده است.

به دنبال این اتفاق پلیس ضمن تأیید خبر قتل، از خودکشی قاتل در منزل شخصی‌اش خبر داده است. «سرهنگ محمد رستمی»، فرمانده‌ی نیروی انتظامی شهرستان تالش ضمن تأیید این خبر گفت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد قاتل با یک قبضه چاقو مقتول را به قتل رسانده و سپس از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی همچنین گفته است: ساعاتی بعد متوجه شدیم قاتل در منزل شخصی خود واقع در ییلاقات تالش به زندگی خود پایان داده است.

لازم به ذکر است در سال ۱۳۹۹ نیز دختری نوجوان به نام رومینا اشرفی در روستای سیاه سنگان شهرستان تالش توسط پدرش به قتل رسید. اتفاقی که زنگ خطری جدی درباره افزایش موارد خشونت در شهرستان تالش بود و در آن زمان بسیاری از مسؤولان استانی و کشوری را وادار به واکنش کرد.

برخی منابع محلی از افزایش وقوع قتلها در این شهرستان خبر داده اند. به گفته یک فعال اجتماعی، این ششمین قتل طی یک سال اخیر در تالش بود که از افزایش خشونت و آسیبهای اجتماعی در این شهرستان حاکی است.

نظرات بسته شده است.