خاکسپاری تمام شد، بر سر کار خود حاضر شوید

نامه فرماندار رشت به برخی از مدیران اجرایی؛

155

در حالیکه روز گذشته خاکسپاری «سید ابراهیم رییسی» و هیأت همراه وی در سانحه سقوط بالگرد به پایان رسید، اما همچنان روال امور اداری نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان در تعطیلی به سر می‌برند و بسیاری از مدیران اجرایی، به واسطه شرکت در این مراسم بر سر کار خود حاضر نشده‌اند.

به رغم تأکید معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور داری و استخدامی مبنی بر اینکه «مشی رییس جمهور بر این بود که یک روز هم کار مردم روی زمین نماند» و به این دلیل صرفا یک روز تعطیل عمومی در کشور اعلام شد، با این حال طبق شنیده‌ها، گویا تعدادی از مدیران اجرایی شهر رشت به واسطه شرکت در مراسم خاکسپاری رییس جمهور هنوز در سفرمشهد به سر می‌برند و بر سر‌کار خود حاضر نشده‌اند.

در همین رابطه یک منبع آگاه از ارسال نامه فرمانداری شهرستان رشت به چند تن از مدیران شهری رشت خبر داد که طی آن فرماندار از این مدیران خواسته هر چه زودتر بر سرکار خود حاضر شوند تا پیش از این امور اداری شهرستان رشت بر زمین نماند.

لازم به ذکر است: همزمان با شهادت سید ابراهیم رییسی و هیأت همراه وی در سانحه سقوط بالگرد، «محمد مخبر» سرپرست ریاست جمهوری، با اعلام ۵ روز عزای عمومی و یک روز تعطیل سراسری تأکید کرده بود: «طبق خواسته رییس جمهور، برنامه‌ها با قدرت ادامه دارد و هیچ اموری تعطیل نخواهد شد.»

نظرات بسته شده است.