داوری بانوان گیلانی در فوتبال و فوتسال کشور

0 1,413

پنج بانوی گیلانی به عنوان داور در رقابت های فوتبال و فوتسال لیگ برتر بانوان کشور حضور می یابند.
« علیرضا وهابی » مسئول روابط عمومی عمومی هیات فوتبال استان گیلان گفت : رقابت های فوتبال و فوتسال لیگ برتر بانوان کشور روز جمعه برگزار می شود که چهار بانوی گیلانی به عنوان داور در لیگ فوتسال و یک بانوی گیلانی نیز در لیگ برتر فوتبال به عنوان کمک داور حضور می یابند.

وی افزود: ملینا شفیع نژاد داور شایسته گیلانی به عنوان داور سوم بازی تیم های فوتسال سایپا و پالایش نفت آبادان در پانزدهمین دوره رقابت های فوتسال لیگ برتر بانوان کشور که روز جمعه بیستم دی ماه برگزار می شود، حضور می یابد و سیده مینا میرفلاح دیگر داور گیلانی نیز به عنوان وقت نگهدار در این بازی حاضر می شود. همچنین سوگند سامی از استان گیلان به عنوان داور سوم و مریم حقیقی دیگر داور گیلانی نیز به عنوان وقت نگهدار در بازی تیم های فوتسال شهروند ساری و دختران کویر کرمان در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور که روز جمعه برگزار می شود، حضور می یابند.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان به حضور یک بانوی دیگر گیلانی در رقابت های لیگ برتر فوتبال نیز اشاره و بیان کرد: زهرا امدادی دیگر داور شایسته گیلانی نیز به عنوان کمک داور در بازی تیم های فوتبال ذوب آهن و پالایش گاز امام حضور خواهد یافت.

وی گفت: خوشبختانه علاوه بر حضور داوران گیلانی در لیگ های مختلف مردان کشور،  هم اینک شاهد حضور مستمر و چشمگیر بانوان گیلانی در رقابت های فوتبال و فوتسال لیگ برتر بانوان کشور هستیم و این نشان دهنده توان ظرفیت بانوان ورزشکار استانی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.