مهیار سماکچی عضو شورای شهر رشت شد

سماکچی رسما جانشین نوری هریس در شورای شهر رشت شد

0 317

«مهیارسماکچی» نفر دوازدهم انتخابات شورای ششم، به صورت رسمی به عنوان عضو جدید شورای شهر رشت معرفی شد.

در جلسه امروز شورای شهر رشت، سماکچی با قرائت سوگندنامه به عنوان عضو جدید شورا کار خود را شروع کرد. وی جانشین مهدی نوری هریس شد که چندی پیش با رای دادگاه از شورای شهر سلب عضویت موقت شده است.

با اعلام آمادگی محسن سماکچی و موافقت اعضای شورای رشت، محسن سماکچی به عضویت کمیسیون‌های عمران، ترافیک و بهداشت و محیط زیست شورای رشت درآمد. با موافقت اعضای کمیسیون عمران، سماکچی به عنوان ریاست کمیسیون عمران شورای رشت انتخاب شد.

گفتنی است؛ سماکچی متولد شهر رشت، دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و رئیس سابق صنف خواربار شهرستان رشت است.

وی پس از قرائت سوگند نامه با بیان اینکه امیدوارم خداوند به همه ما عزت و آبرو دهد اظهار کرد: امیدوارم شاهد مودت و دوستی در شورا باشیم و شورا به عنوان ناظر بر عملکرد شهرداری رشت باید تمام تلاشش را برای رفع مشکلات به کار بگیرد.

سماکچی با بیان اینکه مدیری که عملکرد قابل دفاعی ندارد باید برای پاسخگویی حضور پیدا کند افزود: با کسی تعارف ندارم و حتی اگر نزدیکان بنده نیز باشند در صورتی که توانایی ندارند باید برکنار شوند و باید در عملکردمان جهادی باشیم.

لازم به ذکر است؛ بنا به گفته رئیس شورای شهر رشت، دادگاه قرار انتزاعی به مدت ۶ ماه برای نوری هریس صادر کرده که برابر این حکم این عضو تا مدت شش ماه برای حضور در جلسات شورا محدودیت خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.