آغاز هفتمین جشنواره هنری هفت در رشت

0 419

هفتمین جشنواره هنری هفت با هدف ارائه نمایش‌های هنری و آثار هنرمندان گیلانی و همچنین نمایش انیمیشن «شیرشاه» با دوبله هنرمندان گیلانی از امروز آغاز به‌کار کرد. «علی حلوی» دبیرجشنواره هنری هفت در نشست خبری هفتمین جشنواره هنری هفت گفت: آثار ارائه شده در این جشنواره از نظر تعداد و تنوع در بخش جشنواره‌های بخش خصوصی در سطح کشور بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه جشنواره امسال در ۱۳ روز برگزار می شود گفت: در این جشنواره در حوزه کار نمایشی ۳ اثر ویژه کودک ، ۱۶ اثر در حوزه فیلم کوتاه و کلیپ و ۳۲ اثر سینمایی برای علاقه‌مندان نشان داده می‌شود.

حلوی با اشاره به اینکه گروه دوبله این جشنواره روز سه‌شنبه از دوبله «شیرشاه» رونمایی می‌کند افزود: تمامی بحث‌های مربوط به دوبله و تنظیم توسط تیم دوبله هفت انجام شده و نسبت به سایر دوبله‌های موجود در فضای مجازی حرف برای گفتن دارد.

دبیر جشنواره هنری هفت با بیان اینکه امسال تلاش کردیم روی کیفی‌سازی کار بیشتر تمرکز کنیم و عنوان کرد: آثار ارائه شده در جشنواره امسال از نظر کیفی و کمی رشد قابل توجهی داشته است.

گفتنی است جشنواره هنری هفت از امروز تا ۵ دی‌ماه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن آثار به آموزشگاه سینمایی هفت و مجتمع خاتم‌الانبیا(ص) مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.