برگزاری نمایشگاه عکس و تجهیزات سینمایی در دیار زیتون

دوازدهمین هفته فیلم و عکس رودبار آغاز شد؛

0 1,167

با حضور مسئولین وهنرمندان نمایشگاه عکس و تجهیزات سینمایی دوازدهمین هفته فیلم و عکس رودبار آغاز شد.

در این نمایشگاه که از ۲۳ لغایت ۲۵ اسفند برگزار می‌شود۱۹ قاب عکس از ۸ عکاس دفتر رودبار در معرض دید عموم قرار گرفته، همچنین ۱۵۰ دستگاه  انواع دوربین های عکاسی و فیلمبرداری وتجهیزات پخش فیلم و عکس و لابراتوار چاپ عکس مربوط به سالهای ۱۸۷۸ تا ۱۹۹۹از مجموعه شخصی «مجتبی صفری قربانی» از عکاسان انجمن سینمای جوانان رودبار برای بازدید عموم دایر شده است.

 رئیس انجمن سینمای جوانان رودبار با اشاره به اکران فیلمهای برتر جشنواره فیلم کوتاه تهران در این رویداد هنری به مرور گفت: ۹عنوان فیلم کوتاه داستانی، مستند و اکسپریمنتال از تولیدات سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ دفتر رودبار نیز در این هفته به نمایش در خواهد آمد.

«جواد حیدری» با تاکید بر برگزاری گارگاههای تخصصی فیلم وعکس در این هفته افزود: سه کارگاه تخصصی اجرای پروژه در عکاسی مستند باتدریس«الوند رضازاده» از اساتید دانشگاه و سینمای جوانان ایران ،ایده یابی برای فیلم کوتاه با تدریس مصطفی مهربان از مدرسین سینمای جوانان ایران و پخش کارگاه ۷۶ دقیقه با کیارستمی نیز طی سه روز برای علاقمندان برگزار خواهد شد.

 همچنین در مراسم اختتامیه از فیلمسازان و عکاسان دفتر که طی دوسال گذشته در جشنواره های داخلی و خارجی موفق به کسب عنوان شده اند تقدیر به عمل خواهد آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.