ذخیره‌سازی ۳ ماه کالای اساسی در گیلان

استاندار گیلان خبر داد:

0 306

استاندار گیلان از ذخیره‌سازی سه ماهه کالاهای اساسی در گیلان خبر داد و گفت: افزایش خودسرانه قیمت کالاها بدون مصوبه ستاد تنظیم بازار، پذیرفتنی نیست.

«اسدالله عباسی» در جلسه مشترک کارگروه تنظیم و کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار اظهار کرد: مسؤولان با دقت نظر کافی به انبارها و کنترل موجودی کالاها و اقلام اساسی معیشتی این روند را تداوم بخشند و درعین حال در خصوص قیمت‌ها نیز توجهی ویژه داشته باشند. حضور ملموس و محسوس دستگاه‌های متولی و ناظر بر بازار، نقش مؤثری در پیشگیری از وقوع تخلف دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر لزوم توجه دستگاه‌های نظارتی بر روی نظارت بر بازار و اقلام ضروری مردم افزود: نباید اجازه دهیم عده‌ای سودجو به دلیل خلأ نظارتی، به نحوی موجب نارضایتی مردم شوند و زحمات همه را زیرسوال ببرند.

وی از ذخیره‌سازی سه ماهه کالاهای اساسی در گیلان خبر داد و افزود: مسؤولان با دقت نظر کافی به انبارها و کنترل موجودی کالاها و اقلام اساسی معیشتی مردم، این روند را تداوم بخشند و درعین حال در خصوص قیمت‌ها نیز توجهی ویژه داشته باشند.

به گفته استاندار گیلان هرگونه افزایش قیمت باید با هماهنگی ستاد تنظیم بازار باشد و افزایش خودسرانه توسط هیچ صنفی پذیرفتنی نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.