سکوت درباره شورا و شهرداری رشت را می‌شکنم

استاندار گیلان هشدار داد:

0 499

کمتراز یک هفته مانده به جلسه استیضاح شهردار رشت، استاندار گیلان با انتقاد از دعواهای سیاسی شهرداری و شورای اسلامی گفت: در زمان حاضر در ارتباط با مسایل شهرداری و شورای شهر رشت سکوت کرده‌ام اما این سکوت را می‌شکنم تا از بچه بازی‌ها دست بردارند.

«اسدالله عباسی» امروز با انتقاد ازعدم حضور نماینده شهرداری رشت در جلسات استانداری برای ارایه گزارش اظهار کرد: ما امیدی به شورای اسلامی و شهرداری رشت نداریم.

وی با بیان اینکه مسایل رشت مربوط به الان، سه ماه و چندسال اخیر نیست افزود: در چندسال اخیر آنچه از شهرداری و شورای شهر مشاهده می‌شود حاکی از دعواهای سیاسی، اجتماعی و مسایل خاص است که فعلا سکوت کرده‌ام.

نماینده عالی دولت در استان گیلان در ادامه بیان داشت: هدف از برگزاری این جلسات آشنایی و ابلاغ مسؤولیت مدیران است تا وظیفه خود را دریافت کنند و در جلسه بعد گام‌هایی را که برداشته، ارایه دهد.

گفتی است در جلسه هفته گذشته شورای شهر که به پاسخگویی امیرحسین علوی به سوالات مطورحه اعضا اختصاص داشت، ۸ نفر از پاسخهای علوی قانع نشدند که بررسی ادامه فعالیت علوی در شهرداری رشت به جلسه هفته آینده موکول شد.

امیرحسین علوی، پنجم آبان امسال با انتخاب اعضای شورای اسلامی دوره ششم و حکم وزیر کشور رسما فعالیت خود را آغاز کرد اما در طول ۳ ماه فعالیت دو بار پاسخگوی سوالات شورای ششم شد. به نظر می رسد علیرغم رایزنی برخی مسوولان و جلسه نماینده ولی فقیه در گیلان با اعضای شورا ، وی همچنان در معرض استیضاح قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.