گیلان نیازمند نگاه جامع دولت در بودجه

1 418

بهبود وضعیت بهداشت و درمان، ساماندهی پسماند، آلودگی رودخانه‌ها مهم‌ترین  معضلات و چالش‌های گیلان هستند که نیازمند برنامه‌ریزی ، اعتبارات و منابع مالی از سوی دولت است.

«محمد حسن قربانی» نماینده مردم آستانه در مجلس شورای اسلامی  گفت: پیگیری نیازهای گیلان و تخصیص اعتبارات کافی به استان درخلال بررسی و تصویب لایحه بودجه ۹۹ ضروری است که پس از فرصت کمیسیون تلفیق، رایزنی در صحن علنی مجلس برای افزایش سهم اعتبارات گیلان از بودجه ۹۹ در دستور کار قرار می‌گیرد. گیلان از حیث موقعیت جغرافیایی و تولید بسیاری از محصولات کشاورزی موقعیتی استراتژیک در کشور دارد بنابراین انتظار داریم دولت نگاه جامع‌تری نسبت به این استان داشته باشد.

قربانی تخصیص اعتبارات لازم به گیلان در خلال تصویب لایحه بودجه سال آینده  را هدف مشترک تمام نمایندگان استان در مجلس عنوان کرد و افزود: نمایندگانی که از استان گیلان در مجلس حضور دارند برای افزایش سطح اعتبارات و منابع مالی تخصیص‌یافته به استان تلاش زیادی را انجام می‌دهند و قطعاً در این راه همکاری بسیار خوب و سازنده‌ای بین آنان شکل می‌گیرد.

گفتنی است در حالی که لایحه بودجه ۹۹ در هفته جاری از سوی رییس جمهور به مجلس ارایه شد هنوز جزییات اعتبارات جاری وعمرانی تخصیص داده شده به تفکیک دربخشهای مختلف استان از سوی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی گیلان اعلام  نشده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.