تکمیل پروژه های کلان گیلان نیازمند هم افزایی نمایندگان مردم

0 397

ارسلان زارع استاندار گیلان دربا نشست مجمع نمایندگان گیلان خواستارتقویت هم افزایی درراستای تکمیل پروژه های کلان و اساسی استان شد.

زارع افزود: ازآنجایی که موضوع تدوین بودجه سال ۱۳۹۹ در دستور کاردولت دراستان ها قرار دارد، دریافت نظرات نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی منجر به جامعیت بیشتر لایحه تقدیمی به مجلس می‌شود.

وی بر لزوم هم افزایی بیشتر و اتفاق نظر نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با مدیران ارشد دستگاه های اجرایی جهت حل مشکلات موجود و تکمیل پروژه های مهم و اساسی تاکید کرد و افزود: در سایه این هم افزایی می‌توان پیشنهاداتی موثر به سازمان برنامه بودجه ارائه کرد.

در این باره «محمد صادق حسنی» رئیس مجمع نمایندگان گیلان نیز با تاکید براینکه امروز نیازمند آرامش در جامعه و توسعه نشاط اجتماعی هستیم افزود: نباید با بزرگ نمایی مشکلات، موجبات نگرانی مردم را فراهم کنیم.

وی گفت: مشکلات حوزه کشاورزی، تسطیح اراضی شالیزاری و لایروبی به موقع  آبندان های کشاورزی استان از مسائلی بود که در جلسه امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پیشتر نیزهمزمان با هفته دولت امسال استاندار گیلان در دیداربا مجمع نمایندگان گیلان هم افزایی دولت و بخش خصوصی را موجب رسیدن به توسعه و پیشرفت استان دانست.

وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی با تدوین مشکلات و پیشنهادات درحوزه تخصصی خود با همکاری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای کاهش مشکلات مردم در سطح ملی پیگیری کنند.

زارع به نقش برجسته فعالان بخش خصوصی دراجرای پروژه‌های مختلف تاکید کرد وگفته بود: نشست های تخصصی با مدیران دستگاه های اجرایی نقش موثری در شناسایی مشکلات و نیز هم افزایی برای حل آنان دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.