احداث بیمارستان صحرایی ۳۰۰ تختی در لاکان رشت

در صورت ضرورت و نیاز ، از فضای مدارس استفاده می شود

0 452

درخواست احداث بیمارستان صحرایی که هفته‌ی گذشته از سوی سپاه قدس استان به ستاد بحران مقابله با کرونای گیلان اعلام شده بود عملیات  اجرایی آن در منطقه لاکان رشت آغاز شده است.

« جبار کوچکی نژاد»  نماینده مردم رشت درمجلس شورای اسلامی با بیان این خبر به مرور گفت: این بیمارستان صحرایی به پیشنهاد سپاه قدس استان و موافقت دانشگاه علوم پزشکی استان در زمینی به مساخت ۸۰ هکتار متعلق به این دانشگاه درمنطقه لاکان رشت احداث می شود.

وی با اشاره به اینکه با پیش بینی انجام شده در خصوص گسترش این بیماری و لزوم جدا سازی بیماران مبتلا از بیماران عادی، این بیمارستان با ۳۰۰ تخت و با تامین کانکس و تجهیزات  لازم از سوی نیروهای نظامی استان درحال راه اندازی است .

کوچکی نژاد افزود: در حال حاضر مجوز قطع درختان از سوی منابع طبیعی استان صادر شده و محوطه در دست آماده سازی از سوی دست اندرکاران است.

نماینده مردم رشت همچنین درپاسخ به ضرورت داشتن استفاده از فضای مدارس و ورزشگاهها برای بستری بیماران مبتلا گفت: از قبل در این باره تصمیم گیریهای لازم انجام شده و در صورت نیاز و کمبود فضای بستری مشکلی از بابت استفاده از فضای مدارس وجود ندارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.