ادامه فعالیتهای گمرکی منطقه آزاد انزلی

بعد از آزاد سازی سواحل

1 919

فعالیتهای گمرکی منطقه آزاد انزلی با شرایط جدید و اصلاحاتی ادامه می‌یابد.

بعد از دستور معاون رییس جمهور به دستگاه‌های اجرایی برای آزاد سازی سواحل و ضرب العجل ۴۸ ساعته دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی برای آزاد سازی سواحل منطقه آزاد انزلی، فعالیتهای گمرکی در این منطقه با اختلال و توقفی کوتاه مدت مواجه شد.

دراین رابطه ناظر گمرکات گیلان و مدیرکل گمرک بندرانزلی با رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی پیرامون ارائه خدمات گمرکی با شرایط جدید نشستی برگزار کردند.

«صادق برزگر» مدیر گمرک منطقه آزاد انزلی با بیان این مطلب به مرور گفت: دراین دیدار مقرر شد فعالیتهای گمرکی در منطقه آزاد انزلی با اجرای اصلاحاتی در کنترل ورود و خروج کالا طبق روال سابق ادامه پیدا کند.

 برزگر با تکذیب توقف فعالیتهای گمرکی در منطقه آزاد انزلی اضافه کرد: خدمات گمرکی در این منطقه کماکان ادامه دارد و فقط یک سری تکالیف و تغییرات جدید پیش بینی شده که بعد از موافقت ناظر کل گمرکات در منطقه اجرایی می‌شود.

گفتنی است روز گذشته «ابوالقاسم یوسفی نژاد» ناظر کل گمرکات گیلان در دیدار با مدیران منطقه آزاد انزلی از ادامه خدمات گمرکی در منطقه آزاد خبرداد و گفت: در جلسه با مدیرعامل منطقه آزاد مقرر شد تا اصلاح فنس‌ها توسط سازمان با رعایت حریم ۶۰ متری به روال سابق امور انجام شود.

ناظر گمرکات گیلان افزود: سازمان منطقه آزاد انزلی متعهد شده نسبت به کنترل و رعایت عبور و مرور افراد و کالاها اقدام کند.

یوسفی نژاد گفت: این اقدام گمرک در راستای حمایت از تجارت قانونی تجار و غرفه داران منطقه آزاد انزلی اتخاذ شده است و امیدواریم شاهد رونق تجارت و اشتغال دراستان گیلان باشیم.

1 نظر
  1. محمود انتظاری می گوید

    تصویر پیوست مربوط به گمرک بندرانزلی است

    بهترمیبود تصویری از گمرک منطقه آزاد می گذاشتید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.