جلسه‌ی کمیته راهبری تفاهم نامه منطقه آزاد انزلی با اداره کل تعاون

0 274

اولین جلسه‌ی کمیته راهبری تفاهم نامه‌ی منطقه‌ی آزاد انزلی در راستای استفاده از ظرفیت های اداره‌ی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و منطقه‌ی آزاد انزلی در جهت ایجاد اشتغال و بهبود اقتصادی ساکنین منطقه برگزار شد.

«عباس علیزاده» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جلسه بر استفاده از ظرفیت های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و منطقه‌ی آزاد گفت: بخش تعاون استان درجهت ایجاد اشتغال و بهبود اقتصادی ساکنین منطقه‌ی آزاد از ظرفیت مناسبی جهت ساماندهی مشاغل خانگی و صنایع دستی برخوردار است.

وی در ادامه خواستار استفاده از ظرفیت های صادراتی بخش تعاون در منطقه‌ی آزاد شد و افزود: شرکت های تعاونی علاوه بر اتکا برظرفیت های سازمانی باید از ظرفیت های منطقه‌ی آزاد در رفع موانع تولید استفاده کنند و مسائل و مشکلات پیش روی سرمایه گذاران باید هرچه سریع تر مرتفع شود.

«سید حجت مهدوی» معاون منطقه‌ی آزاد انزلی نیز در این جلسه به ظرفیت های منطقه‌ی آزاد جهت اشتغال و توسعه بخش تعاون اشاره و گفت: د صورت برنامه ریزی و پیگیری های مستمر  و با توجه به اختیارات و ظرفیت های اداره کل و منطقه  این همکاری نتایج و ثمرات قابل ملاحظه ای به همراه خواهد داشت.

در ادامه هریک از مدیران دو سازمان نقطه نظرات خود را در خصوص تعاونی ها، بازرسی کار، اشتغال وکار آفرینی، شتاب دهنده ها، گردشگری، امکانات وظرفیت های موجود اعلام و پیشنهادات لازم را ارائه دادند. همچنین مقرر شد ضمن پیگیری مفاد تفاهم نامه قبلی (استانی) و تفاهم نامه‌ی جدید، مصوبات و موارد مورد بحث در دومین جلسه کمیته راهبری پیگیری و جلسه بعدی به دعوت منطقه‌ی آزاد ظرف دو هفته آینده برگزار شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.