دایره فرصتی برای تماشای جهان هنرمند

0 141

نمایشگاهی از آثار تجسمی ۱۰ هنرمند در نگارخانه ارغوان هنرگاه رشت در معرض تماشا قرار داده شده است.

فاطمه ابراهیمی، پریسا بهرامی ، سجاد حمیدیان، فاطی سادات، سایه منصور، هانیه ستاریان، پریا فرخی، سارا کلباسی، ملاحت محب خواه و شیدا منجمی هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.

سایه منصور هنرمند تجسمی در استیتمنت این نمایشگاه چنین آورده است:

دایره از میلیون‌ها نقطه که حول یک محور می‌چرخند به وجود می‌آید، این چرخش نقاط مصداق به هم پیوستن است، که یک شکل را می‌آفریند. انسان‌ها بر اساس همین اشکال است که زیست می‌کنند و از اشکال به اجتماع می‌رسند.

نقاشی هنری شخصی و انفرادیست اما می‌تواند در زمان نمایش دایره تشکیل دهد یا به تعبیری گرد آورنده باشد. چیزی که برای ما دیدن یک اثر هنری را جالب می‌کند تفاوت درک و احساسات هنرمند در قبال اجتماع و دایره شخصی‌اش است. ارتباطی است که به صورت بصری ما را وارد جهان هنرمند می‌کند. گاهی آثار هنری واژه‌هایی است که پیدایشان نمی‌کنیم . دیدن یک اثر هنری می‌تواند همان واژه باشد . در یک نگاه خوش بینانه حتی التیام باشد.

در اینجا مجموعه آثاری را گرد آورده‌ایم که در ما همین مفهوم گردهمایی را دوباره زنده کند. تا ما خودمان به عنوان مشاهده‌گر جهان هنرمند ” دایره ” تشکیل دهیم.

نمایشگاه از ۱۵ تا ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ آماده ی دیدار علاقمندان است. این یازدهمین نمایشگاه هنرهای تجسمی در نگارخانه ارغوان هنرگاه رشت است.

نشانی نگارخانه ارغوان : رشت، خیابان تختی، جنب بانک ملی ، هنرگاه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.