علایم سرگیجه و بستری شدن دانش آموزان ناشی از استرس است!

رییس آموزش‌وپرورش لاهیجان در گفته‌هایی مشابه:

0 396

طبق شنیده ها و خبرهای ارسالی از لاهیجان به مرور، دو مدرسه شهید صدوقی و مدرسه تاجگردون در خیابان گلستان ۳۳ مورد تهاجم گاز شیمیایی قرار گرفتند.

منابع آگاه میگ‌ویند: دانش آموزان مسموم شده به بیمارستان پیروز منتقل شدند و اولیاء آنان اعلام کردند دانش آموزان علایمی چون سردرد و تهوع دارند.

همچنین ۶ مدرسه دخترانه دیگر هم در لاهیجان مشکوک به این حمله بودند که پس از حضور و بررسی اورژانس در مدارس این خبر تکذیب شده است. اما برخی از والدین دانش آموزان از انتشار بوی بد و سردرد آنان در این مدارس خبر می دهند.

در ادامه خبرگزاری فارس؛ مصاحبه‌ای با سید شمس‌الدین نور حسینی رئیس اداره آموزش‌وپرورش لاهیجان نیز انجام داده است که وی در خصوص مسمومیت دانش‌آموزان ۲ مدرسه دخترانه لاهیجان بیان کرده است: صبح امروز گزارشی مبنی بر علائم انتشار گاز در ۲ مدرسه ابتدایی و متوسطه علامه طباطبایی و تاجگردون که در هم‌جواری یکدیگر قرار دارند دریافت کردیم که بلافاصله کارشناسان بهداشت و اکیپ اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از بررسی‌های میدانی و معاینات، ۱۰ نفر از دانش‌آموزان که دچار سرگیجه بودند به بیمارستان منتقل شدند، تصریح کرد: پس از معاینات دقیق‌تر در بیمارستان مشخص شد هیچ‌یک از این ۱۰ دانش‌آموز دچار آسیب جدی نشده‌اند و علائمی مانند سرگیجه و تهوع بیشتر ناشی از استرس و آسیب‌های روحی روانی بوده است.

نور حسینی با تأکید بر اینکه فردا مدارس شهرستان لاهیجان همچنان دایر است، بیان کرد: والدین تحت تأثیر رسانه‌ها و برخی افراد که نیات‌ سوء آن‌ها بر همگان آشکار است قرار نگیرند تا فرزندانشان نیز با آرامش خاطر و بدون نگرانی بتوانند به تحصیل خود ادامه دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.