فرحسینی در اعتراض به روند برگزاری انتخابات هیات فوتبال گیلان انصراف داد

0 404

به عنوان نماینده آموزش و پرورش در بیش از سی مجمع شرکت کردم، مگر می شود مجمعی بدون حضور نماینده وزارت ورزش برگزار شود و رییس فدراسیون هم نباشد.

مجمع انتخابات هیات فوتبال استان گیلان پس از چندین بار لغو شدن، در شرایطی بسیار عجیب و غریب، بالاخره برگزار شد.

به گزارش مرور، مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان گیلان که در یک ماهه اخیر چهار بار برگزاری آن لغو شده بود و چیزی نمانده نبود که هیات فوتبال استان گیلان را به چوپان دروغگو تبدیل نماید، بالاخره امروز هفتم آذر ماه در مکانی غیر ورزشی و بسیار دور از هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان گیلان (یعنی هتل نرگس زیباکنار)، بدون حضور رییس فدراسیون فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و همچنین با غیبت بیش از شش نفر از مجمع ۳۸ نفری برگزار شد.

البته حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ و عبدالکاظم طالقانی رییس کمیته امور استانهای فدراسیون فوتبال که از اعضای هیات رییسه فدراسیون نیز هستند به نمایندگی از مهدی تاج رییس فدراسیون در این انتخابات شرکت کردند، ولی طبق قانون آنها تنها می توانستند رای رییس فدراسیون فوتبال را ارایه کنند و نمی توانستند ریاست مجمع را بر عهده بگیرند.

در غیاب رییس فدراسیون؛ تنها مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان می توانست ریاست مجمع را عهده دار باشد که با غیبت مریم بخشی در این جلسه، عملا مجمع بدون رییس برگزار شد و این یک تخلف آشکار و بزرگ در برگزاری مجمع است و رسمیت جلسه را زیر سئوال می برد.

اما تاج که چندین بار تیرش به سنگ خورده بود اینبار می خواست به هر شکل ممکن انتخابات را برگزار نماید تا حرفش روی زمین نماند حتی در شرایطی عجیب و غریب.

این موضوع اما به مذاق امیر فرحسینی یکی از کاندیداهای احراز ریاست هیات فوتبال گیلان خوش نیامد و در اعتراض به این موضوع انصراف خود را  از کاندیداتوری اعلام کرد.

وی به خبرنگار مرور گفت: من به عنوان معاون ورزشی و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش گیلان در بیش از سی مجمع به عنوان نماینده اداره کل حضور داشتم و رای دادم و دقیقا واقفم هیچ مجمعی بدون حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یا نماینده ایشان که عموما معاون ورزشی وی هست، برگزار نمی شود، چه برسد به اینکه علاوه بر این دو، رییس فدراسیون نیز غایب باشد. از همین رو این مجمع را به رسمیت نمی شناسم و انصراف خود را از این انتخابات اعلام کردم.

سید امیر فرحسینی اظهار کرد: ادامه این شرایط به نفع فوتبال گیلان نیست و عدم تعامل فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش ضربه سنگینی به وضعیت فوتبال استان می زند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که اختلافات حل شود و فوتبال هم مثل سایر رشته ها به قوانین حاکم به ورزش کشور احترام بگذارد. البته این موضوع را به نماینده فدراسیون که رییس سازمان لیگ برتر هم میباشد انتقال دادم و تاکید کردم که کار شما و فدراسیون درست نیست و فقط بر مشکلات میافزاید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.