مدیر مسوول گیلان امروز به دادسرا جلب شد

0 280

صبح امروز«محمد کاظم شکوهی راد» مدیرمسوول روزنامه‌ی گیلان امروز در پی شکایت نیروی انتظامی گیلان به دادسرای رشت جلب و مورد بازجویی قرار گرفت.

روزنامه‌ی گیلان امروز درتاریخ هشتم مردادماه، گزارشی از مشکلات و سرگردانی مردم در مرکز شماره گذاری اتومبیل رشت منتشرکرد که در پی آن جوابیه‌ای از سوی ‌ناحیه‌ی نیروی انتظامی گیلان به این مطلب ارسال شد که بلافاصله این  جوابیه در روزنامه‌ی گیلان امروز چاپ شد.

علیرغم درج پاسخ نیروی انتظامی در روزنامه، این نهاد از روزنامه‌ی گیلان امروز شکایت کرد. این درحالیست که با تعاملات انجام شده با نیروی انتظامی مقررشده بود این نهاد انتظامی استان شکایت خود را بازپس بگیرد، اما همچنان برشکایت خود مصر باقی ماند که در نهایت امروز منجر به جلب مدیرمسئول روزنامه گیلان امروز شد.

گفتنی است موضوع گزارش منتشره در روزنامه، تراکم جمعیت و کمبود امکانات و سر گردانی مردم درمرکز شماره گذاری تعویض پلاک بود که همین مساله عکس العمل نیروی انتظامی را در پی داشت.

در همین رابطه «محمد کاظم شکوهی را» مدیرمسئول گیلان امروز در مسیردادسرای رشت به خبرنگارما اعلام کرد: انتظار این بود که نیروی انتظامی بجای شکایت، مشکلات مطرح شده در خصوص مرکز تعویض پلاک را پیگیری می‌کرد.

امید است با تعامل بهتر رسانه‌ها و دستگاههای ذیربط، افکار عمومی پاسخ بسیاری از مسایل خود را از این طریق دریافت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.