ورود به گیلان ممنوع شد

0 381

بعد از گذشت دو هفته از موج درخواستهای مردم گیلان مبنی بر مسدودیت  مبادی ورودی گیلان در محورهای مواصلاتی رودبار، حیران آستارا، چابکسر در نهایت امروز فرماندهی انتظامی پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از ممنوع شدن ورود مسافرین به گیلان خبر داد. این درحالیست که در روزهای گذشته مبادی ورودی گیلان از سمت استان مازندران و استان اردبیل به روی عبور شهروندان گیلانی بسته شده بود.

سرهنگ «حسین محمدپور» فرمانده پلیس راه گیلان با اعلام اینکه از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه امروز جمعه ورود خودروها به استان ممنوع شده است ، افزود : ورود خودروها از مبادی ورودی به استان به غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی و غذایی و امدادی ممنوع شده است.

وی ادامه داد: این اقدام با توجه به شیوع کرونا و به منظور مقابله و پیشگیری از گسترش بیشتر آن در سایر نقاط انجام می شود.

درهمین رابطه « ارسلان زارع » استاندار گیلان نیز شب گذشته در نشست مقابله با ویروس کرنا  از تشدید غربالگری در ورودی ها و خروجی های گیلان با همکاری نیروی انتظامی و هلال احمر گیلان خبر داد و گفت: این موضوع به معنای ممنوعیت سفر به گیلان است. البته چنانچه معدود افرادی هم که ناگزیر به ورود به استان هستند غربالگری می شوند و اگر دارای هرگونه علائم جزئی مشکوک هم باشند؛ بی تردید دو هفته قرنطینه می شوند.

گفتنی است گیلان از کانون های اصلی آلوده به ویروس کرونا در کشور است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.