کمبود مصالح مهمترین چالش راه وشهرسازی گیلان

0 502

تامین مصالح مهمترین چالش پروژه‌های عمرانی درحوزه راه و شهرسازی استان گیلان است.
«ماکان پدرام» مدیرکل راه و شهرسازی گیلان عدم تامین مصالح را ازمهمترین چالش حوزه راهسازی عنوان کرد وگفت: درحال حاضرعلت کندی پروژه های راه سازی، نبود مصالح است که امیدواریم این مشکلات با همکاری دستگاه‌های مرتبط مرتفع شود تا بتوانیم پروژه ها را به سرانجام برسانیم.
وی عدم تامین اعتبار را ازدیگر عوامل مهم درکندی پروژه‌ها برشمرد و افزود: اگر اعتبارات لازم دربخش پروژه‌های راه‌سازی درزمان مقرر تامین شود به طور طبیعی سرعت اجرای پروژه‌ها طبق روال پیش می‌رود وکار به تاخیر نمی‌افتد.
پیشتر نیز مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در خصوص اهمیت ایجاد راه جاده ای جدید در استان گفته بود: اهمیت احداث این محورها در توزیع بار ترافیکی و کاهش تصادفات جاده ای استان است. وی تاکید کرده بود: درخواست داریم، مسئولین مربوطه در این امر مهم ما را یاری کنند تا هرچه سریعتر این پروژه ها با سرعت بیشتری ادامه پیدا کنند.
در حالیکه کمبود مصالح دراجرای پروژه های راه سازی و عمرانی چندین بار از سوی مسوولین دستگاههای اجرایی استان بیان شده در روزهای گذشته «ارسلان زارع» سرپرست استانداری گیلان می گوید: استانداری گیلان برای همه پروژه های عمرانی نگاه توسعه ای در تامین اعتبار و در نظارت دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.