احتمال سلب عضویت دومین عضو شورای شهر رشت

یک عضو دیگر شورا حین دریافت رشوه دستگیر شد؛

0 338

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر رشت به اتهام دریافت رشوه توسط پلیس گیلان دستگیر شد.

به نظر می‌رسد: «محمد حسن عاقل منش» سومین عضو علی البدل شورای ششم رشت باید خود را برای ورود به شورا گرم کند.

به گفته یک منبع آگاه خبری، دستگیری یک عضو شورای اسلامی شهر رشت توسط پلیس امنیت اقتصادی انجام شده است. این منبع آگاه با اشاره به دستگیری عضو شورای شهر رشت به اتهام دریافت رشوه گفت: این فرد در حال حاضر برای سیر مراحل قانونی در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفته است.

در همین رابطه رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: در خصوص خبر دستگیری یک عضو شورای اسلامی شهر به اتهام دریافت رشوه توسط دستگاه‌های امنیتی، اطلاعات دقیقی نداریم و تاکنون این موضوع به شورای شهر رشت اطلاع داده نشده است.

«محمد حسین واثق کارگرنیا» اظهار کرد: در زمینه دستگیری یک عضو شورای اسلامی شهر رشت به اتهام دریافت رشوه اطلاعات ما هم در حد دیدن این خبر در فضای مجازی است و تاکنون این موضوع به طور رسمی به شورای اسلامی شهر رشت اطلاع داده نشده است.

رییس شورای اسلامی شهر رشت تاکید کرد: در صورت دریافت هرگونه خبر موثق مبنی بر بازداشت و دستگیری یک عضو شورای اسلامی شهر رشت توسط دستگاه‌های امنیتی، مراتب را از طریق رسانه‌های رسمی به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

لازم به ذکر است: بازداشت این عضو شورای شهر رشت، دومین دستگیری اعضای شورای ششم در طول دو سال و اندی فعالیت است که این تعداد بازداشت در طول عمر شوراهای اسلامی شهر رشت طی یک دوره بی سابقه است.

گفتنی است: سیر قانونی مراحل دادگاه اولین عضو دستگیر شده شورای رشت که در اسفند ۱۴۰۱ دستگیر شد همچنان ادامه دارد و در حال حاضر وی با قرار وثیقه آزاد است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.