اعمال محدودیتهای ترافیکی در آخر هفته گیلان

0 590

سرپرست پلیس ‌راه فرماندهی انتظامی استان گیلان از اعمال محدودیتهای‌ ترافیکی در جاده های گیلان با هدف افزایش ایمنی مسافران است.

«سرهنگ جابر صفاری» به تسنیم گفت: محدودیت‌ ترافیکی در جاده‌ی آستارا به اردبیل و همچنین جاده‌ی قدیم رشت به قزوین از ساعت ۱۲ تا ۲۴  امروز و در مسیرهای مذکور اِعمال می‌شود و تا ۲ روز ادامه دارد.

سرپرست پلیس ‌راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه در روز جمعه ۳۰ خرداد ماه نیز محدودیت‌ ترافیکی در جاده‌ی آستارا به اردبیل و جاده‌ی رشت به قزوین خواهیم داشت گفت: محدودیت ترافیکی روز جمعه از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ شب ادامه دارد.

صفاری وضعیت ترافیک در جاده‌های استان گیلان و همچنین میزان تردد مسافران را عادی اعلام کرد و افزود: درحال حاضر هیچ مشکلی در جاده‌های استان وجود ندارد و هدف از اعمال محدودیت ترافیکی در واقع افزایش ایمنی مسافران و تسهیل در عبور و مرور است.

سرپرست پلیس ‌راه فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: به‌ واسطه اِعمال محدودیت ترافیکی در جاده آستارا به اردبیل و جاده رشت به قزوین، تردد تریلی و کامیون‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی در امروز و روز جمعه ۳۰ خردادماه ممنوع است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.