تردد بین شهرستانی در گیلان ممنوع شد

0 405

رییس پلیس راه گیلان از ممنوعیت تردد بین شهرستانی در ایام تعطیلات عید سعید فطر در گیلان خبرداد و گفت: تردد در سطح بخشها و شهرهای هر شهرستان ممنوع نیست.

«سرهنگ جاور صفاری » فرمانده پلیس راه گیلان در گفتگو با مرور با تأکید به اعمال ممنوعیت سفر درهمه شهرهای نارنجی و زرد کشور گفت: تمام مجوزهای صادر شده برای سفر مگر در صورت اضطرار باطل است.

صفاری با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل ها، از ساعت ۱۲ ظهر روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه تا پایان ساعت ۱۲۰۰ ظهر روز شنبه، ۲۵ اردیبهشت سال‌جاری ورود و خروج خودروهای غیر بومی به شهرهای نارنجی و زرد ممنوع اعلام شده است افزود: طبق این دستور، محدودیت تردد شبانه نیز به قوت خود باقی است مگر اینکه مجوز ضروری تردد از مراجع صادر مربوطه شده باشد.

سرهنگ صفاری با تأکید به اینکه تمامی ترددهای خودروهای شخصی با پلاک غیربومی توسط کارکنان پلیس راه و دوربین‌های ثابت تخلفات در مبادی ورودی به استان گیلان، کنترل و رصد می‌شود در خصوص استقرار نیروهای پلیس راه در مبادی فرعی ورودی به استان گفت: با توجه به اینکه ابلاغی از سوی پلیس ناجای کشور در این خصوص صادر نشده اما کلیه همکاران پلیس راه دراین خصوص توجیه شده‌اند و در صورت مشاهده ورود خودرو غیربومی از مبادی فرعی به گیلان نسبت به جریمه آنها اقدام می‌کنند.

وی جریمه تردد به شهرهای قرمز را یک میلیون تومان و جریمه ورود به شهرهای نارنجی و زرد را ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.