شهردار: برای رشت برنامه ۱۰ ماهه ارایه داده‌ام

0 571

شهردار جدید رشت صبح امروز با حضور استاندار گیلان در مرکز اجتماعات نیروی انتظامی رشت رسما معارفه شد.

سیدمحمد احمدی در مراسم معارفه‌ی خود گفت: فرصت برای حرف زدن کم است و ما باید در عمل تعصبمان به رشت را ثابت کنیم. او همچنین با بیان اینکه شورای شهر رشت مسوولیت سنگینی روی دوش او گذاشته است، اضافه کرد: من برای اداره‌ی شهرداری رشت برنامه‌ی ده ماهه ارایه داده‌ام و امیدوارم اعضای شورای پنجم در مدت باقیمانده نیز همراه من باشند.

احمدی که سابقه‌ی تصدی فرمانداری رشت را نیز در کارنامه دارد و همین سابقه یکی از برگ‌های برنده‌ی او نزد حامیانش در شورا بود، درباره سیستم مدیریتی حاکم بر شهرداری گفت: متاسفانه مدیریت در نهاد شهری رشت یکپارچه نیست و نمی‌توان همه‌ی مشکلات را متوجه‌ی این نهاد کرد. من انتظار دارم در کنار نقدهایی که به شهرداری می‌شود، راهکار هم ارائه شود.

احمدی که پس از اما و اگرهای فرآوان از سوی شورای شهر رشت برای تصدی شهرداری رشت به وزارت کشور پیشنهاد شد، در بخشی از سخنانش گفت: بسیاری به من گفتند چرا این مسئولیت خطیر را پذیرفتی؟ و من جواب دادم چون من در همین شهر بزرگ شده‌ام و به آن تعهد دارم.

پنجاه و پنجمین شهردار رشت در ادامه افزود: سطح نارضایتی مردم رشت بسیار بالاست و امیدوارم بتوانم سهمی در مرتفع کردن این نارضایتی‌ها داشته باشم. البته این را هم بگویم که اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی اجرای پروژه‌ها برای شهری که دست کم ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد کافی نیست.

احمدی در پایان عنوان کرد: من امید دارم مردم رشت همانگونه که در دوره‌ی پنجم انتخابات شورا افرادی متعهد را به شورای شهر فرستادند، در دوره‌ی ششم نیز افرادی متعهد را روانه‌ی شورای ششم کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.