عدم نظارت سازمان لیگ بر تست کرونا تیم‌ها

0 305

عضو تیم پزشکی باشگاه سپیدرود رشت تست کرونای گرفته شده از اعضای این باشگاه را کامل‌ترین پکیج تست کرونا دانست و گفت: از مسوولان سازمان لیگ می‌خواهیم تا در بخش نظارت و اجرای این تست‌ها در باشگاه حضور پررنگ داشته باشند.

تسنیم نوشت: احمدرضا فیروزی با تاکید بر اینکه تست کامل چند مرحله‌ای انجام شده توسط باشگاه سپیدرود رشت تا امروز در بین باشگاه‌های گیلانی فقط از سوی این باشگاه انجام شده است، اظهار کرد: همانگونه که مسئولان در تهیه و ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی جدی و موشکافانه عمل کردند در بخش نظارت و اجرای آن نیز به‌صورت جدی ورود کنند تا سلامت همه افراد درگیر در حوزه فوتبال حفظ شود.

وی با تاکید بر رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی در تست باشگاه سپیدرود افزود: برای جلوگیری از تجمع بازیکنان و رعایت فاصله اجتماعی، اخذ این تست به‌صورت جداگانه و در چند روز از اعضای باشگاه در حال انجام است و تدارکات لازم برای رعایت این پروتکل‌ها برای شروع تمرینات از سوی باشگاه سپیدرود اتخاذ شده است و منتظر اعلام نتایج آزمایشات می‌مانیم تا اجازه شروع تمرینات را دریافت کنیم.

فیروزی با اعلام اینکه این اقدام با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ساختمان اداری باشگاه با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و در حضور کادر پزشکی تیم انجام شد گفت: تست موسوم به «PCR» که در پروتکل بهداشتی اعلام شده و همچنین با مساعدت مدیرعامل باشگاه تست «الایزا» که آنتی بادی ویروس را نشان می‌دهد نیز گرفته شد تا در بالاترین استاندارد ممکن عمل غربالگیری انجام شود.

وی با بیان این موضع که متاسفانه بعضی شواهد نشان می‌دهد برخی تیم‌ها بدون دریافت نتایج آزمایشات تمرینات خود را شروع کردند اضافه کرد: در بعضی موارد این تمرینات تیمی به‌صورت تقریباً مخفیانه انجام شده که سلامت کل تیم‌های درگیر در مسابقات را به خطر خواهد انداخت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.