آتش سوزی رشت؛ ۱ کشته ، ۳ مصدوم

0 323

حادثه آتش سوزی یک واحد مسکونی شب گذشته در سبزه میدان رشت موجب فوت یک مرد معلول و مصدومیت ۳ نفر را به همراه داشت.

« شهرام مومنی» معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت به ایرنا گفت: این آتش سوزی شامگاه گذشته به ستاد فرماندهی این سازمان اطلاع داده شد و بلافاصله آتش نشانان به همراه تجهیزات اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش ازسقف این خانه قدیمی با سازه چوبی شعله می‌کشید که آتش نشانان فوری نسبت به مهار و پیشگیری توسعه آن به سایر واحدها اقدام کردند. تیم نجات آتش نشانان در عملیات جست وجوی خود پیرمردی ۶٠ ساله را از محل آتش سوزی خارج کردند اما با توجه به عدم توانایی جسمی و حرکتی این فرد و استنشاق دود حاصل از آتش، جان باخت.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه طبق اظهارات اهالی؛ فرد فوت شده بیش از ٢ سال قادر به حرکت نبوده، گفت: تیم نجات مرد میانسال دیگری را که دچار آسیب شده بود به بیرون از خانه انتقال دادند. به گفته مردم محلی ساختمان مذکور به صورت مسکونی – تجاری و متروکه بوده و ظاهراً سه نفر که نه مالک و نه مستأجر این ملک بودند شب‌ها جهت خواب به آن مراجعه می‌کردند که در حادثه آتش‌سوزی امروز یک نفرشان فوت کرد.

مومنی گفت: همچنین ریزش آوار سازه های چوبی موجب آسیب دیدگی یکی از آتش نشانان شد. به گفته وی، علت این حادثه در دست بررسی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.