انتشار لیست اتاق اصناف بدون مصوبه هیات اجرایی بود

عضو هیات اجرایی انتخابات اتاق اصناف گیلان:

0 325

روز گذشته در حالی لیست اسامی داوطلبان عضویت در هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان رشت از سوی هیات اجرایی برگزاری انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان گیلان منتشر شد که بی آنکه نامی از«جلال الدین محمد شکریه» رئیس اتاق اصناف گیلان و نائب رئیس اتاق اصناف کشور در این لیست دیده شود.

 لیستی که تایید مصوبه هیات اجرایی اتاق اصناف را در ذیل خود نداشت و حال به نظر می‌رسد بی آنکه نام سه کاندیدای دیگر در آن درج شده باشد خیلی شتابزده انتشار یافت.

در همین رابطه«محمد مجیدی»عضو هیات اجرایی انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف مرکز گیلان گفت: مطابق آیین نامه اجرایی ماده ۳۶ قانون نظام صنفی،هیات اجرایی نمی‌تواند در لیست داوطلبانی که برای انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف ثبت نام کرده اند دخل و تصرف کند. اما آنچه در گیلان اتفاق افتاد، اینگونه نیست .

وی اضافه کرد: به عبارت دیگر و در آستانه انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز گیلان، لیست نامزدهای آن در کمال تعجب دو ساعت قبل از جلسه هیات اجرایی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت بدون آنکه سه تن دیگر از کاندیداها و مصوبه هیات اجرایی را داشته باشد.

محمد مجیدی با اشاره به ارسال دعوتنامه شماره ۵۴ مورخ ۱۷ شهریور در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه همان روز مبنی بر برگزاری جلسه هیات مذکور در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه ۱۷ شهریور یعنی یکساعت پس از ارسال دعوتنامه گفت: در جلسه فوق بنده و یکی از اعضای هیات اجرایی نسبت به انتشار لیست اسامی نامزدهای انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف مرکز گیلان، قبل از برگزاری جلسه هیات اجرایی اعتراض کردیم که رییس هیات اجرایی، انتشار این لیست را تکذیب کرد. در حالیکه لیست صرفا با مُهر هیات اجرایی و بدون امضا و دو ساعت قبل از اینکه ما در جلسه حضور یابیم منتشر شده بود.

وی افزود: در طول جلسه رییس هیات اجرایی به دفعات اعلام کرد که این هیات حق ورود و دخل و تصرف در لیست نامزدهای انتخابات را ندارد و در صورتجلسه تنظیمی نیز این مساله مصوب گردید و به امضای اعضای هیات اجرایی رسید.

مجیدی گفت: مسوولان باید در خصوص چرایی و چگونگی انتشار لیست نامزدها در رسانه های مجازی آنهم دو ساعت قبل از برگزاری جلسه هیات اجرایی و بدون اطلاع و مصوبه این هیات که در آن اسامی ۳ نفر از نامزدها مشاهده نمی شود، بررسی و نتیجه را اعلام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.