انتقاد نماینده آستارا از وضعیت فاضلاب شهری آستارا

0 567

نماینده مردم شهرستان آستارا درمجلس شورای اسلامی از وضعیت فاضلاب این شهرستان انتقاد کرد و گفت: شهر آستارا با مشکل فاضلاب مواجه است و کوچه‌های داخل شهر بوی نامطبوع می‌دهند.
«ولی داداشی» افزود: بین سال‌های ۷۹ تا ۹۶ حدود سه‌ونیم میلیارد تومان برای فاضلاب این شهر اختصاص یافته بود که با این مقدار اعتبار ناچیز تنها می‌توانستیم ابنیه موردنیاز را خریداری کنیم.
عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به اینکه پس از ۱۷ ماه دوندگی، شهر آستارا در ردیف شهرهای پرتنش فاضلابی قرار گرفت، افزود: تاکنون ۷۳ میلیارد تومان اعتبار جهت سامان‌دهی مشکل فاضلاب این شهر تخصیص ‌یافته که ۴۳ میلیارد تومان آن مربوط به سفر اخیر رئیس‌جمهور به استان است.
درباره مشکل فاضلاب شهری آستارا پیشتر فرمانداراین شهرستان مرزی گفته بود: متاسفانه به دلیل عدم اقدامات جدی درسال های گذشته در زمینه بهسازی و ایجاد تاسیسات آب و فاضلاب ، کاستی های این حوزه برای مردم این شهرستان مشکل ساز شده است.
فرماندار آستارا نبود زیرساخت های مناسب در بحث دفع فاضلاب و همچنین تامین آب شرب مناسب در سطح شهر و روستاهای آستارا با توجه  به گردشگر پذیر بودن و استفاده از منابع آب این شهر را موجب بروز چالش و مشکل در آستارا بیان کرده بود. وی خواستار برنامه‌ریزی ضربتی برای اجرا و تکمیل طرح های آب و فاضلاب درآستارا شده بود.
درهمین رابطه داداشی در اوایل امسال  به دریافت ۲۰ میلیارد تومان اعتبار درسال گذشته برای پروژه فاضلاب شهرستان آستارا خبر داده بود و گفت: بنده این قول را به مردم می‌دهم که تا ۵ سال آینده بحث فاضلاب را در آستارا به پایان برسد. گفتنی است برای رفع مشکل فاضلاب آستارا  از محل سفررئیس‌جمهور ۴۳ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.