تغییر رویکرد دولت در بخش مالیات و تامین اجتماعی

رییس انجمن صنایع فولاد و محصولات فلزی گیلان:

0 1,334

رییس هیات مدیره انجمن صنایع فولاد و محصولات فلزی گیلان تغییر رویکرد دولت در بخش مالیات و تامین اجتماعی شد و گفت: درحال حاضر بیشتر نقدینگی مردم به سمت سپرده گذاری در بانکها که تضمینی و به دور از مالیات است، هدایت شده، درحالی که تولید کننده مجبور به پرداخت سود وام و درصورت دیرکرد جریمه و حتی قبول ریسک آن است.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان،«ابراهیم فتح گر» در مراسم تقدیر از واحدهای نمونه صنعتی و معدنی و حامیان حقوق مصرف کنندگان استان، با تشریح برخی از مشکلات واحدهای تولیدی، گفت: حمایت بیشتر از واحدهای تولیدی ضروری است تا نرخ سود تسهیلات تا حد امکان کمتر شده تا محصولات به قیمت تمام شده و ارزان تر به مصرف کننده ارایه گردد.

وی افزود: دولت نباید به عوارض گمرک و دریافت آن نگاه درآمدی داشته باشد و باید از آن به عنوان ابزار پیشرفت استفاده کند.

فتح گر با تاکید بر مساعدت از بخش تولید و کارآفرینی ادامه داد: ضمن همکاری دستگاههای مرتبط با وزارت صنعت، معدن و تجارت، روسای سه قوه نیز با وحدت رویه و بازبینی مقررات، تحولات را به نفع تولید هدایت کنند.

رییس هیات مدیره انجمن صنایع فولاد و محصولات فلزی گیلان گفت: دولت باید باتوجه به مشکل تهیه مواد اولیه بخصوص در فولاد، تفاوت قیمت کالاها با قیمت جهانی آن، مشکلات نوسان بورس، افزایش قیمت حامل های انرژی و … در قبال مذاکرات برجامی نیز سیاست روشن برای پایداری قیمت ارز و جلوگیری از افزایش قیمت آن داشته باشد.

فتح گر تاکید کرد: صنعت و معدن بخش اصلی اقتصاد، بهبود وضعیت کسب و کار و پایه و اساس یک جامعه بوده و لازمه رسیدن به اقتصاد جهانی تا الگوی مناسب ضمن حفظ سرمایه گذار داخلی، زمینه برای جذب سرمایه گذار خارجی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.