درگذشت نماینده منتخب آستانه اشرفیه در مجلس

0 420

بعد از اینکه در روزهای گذشته  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رودبار به دلیل بیماری با علایم مشکوک به کرونا جان خود را از دست داد ، « محمدعلی رمضانی دستک » نماینده منتخب مردم آستانه اشرفیه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شب گذشته  پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان قائم رشت درگذشت.

رمضانی دومین مدیر استانی در گیلان بود که به دلیل بیماری مشکوک به علایم کرونا جان خود را از دست داد. این در حالیست که به گفته‌ی مدیر رسانه نماینده‌‌ی  منتخب آستانه اشرفیه ، تست کرونای محمدعلی رمضانی دستک منفی بوده و وی در اثر کاهش ضریب هوشیاری فوت شده است.

« شهریار علیپور» تاکید کرد: رمضانی در هفته اخیر دچار آنفلوآنزا و سرماخوردگی شدید شده بود که بدلیل انتخابات و درگیری های کاری، مراعات نکرده و به عفونت ریه دچار شد.

گفتنی است مرحوم رمضانی دستک با ۱۳۹۴۸ رأی به عنوان نماینده آستانه اشرفیه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب شده بود.

فرمانداری شهرستان آستانه‌اشرفیه و مدیرکلی تعاون استان گیلان، مدیرکل حوزه استاندار گیلان، رییس سازمان بسیج دانشجویی گیلان، معاون هماهنگ کننده سپاه خوزستان از جمله سوابق کاری رمضانی دستک بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.