دفن کرونایی‌های رشت نصف قیمت شد

0 365

این روزها باغ رضوان یا همان آرامستان شهرداری رشت در دولت آباد بیش از همیشه میزبان دفن بیماران کرونایی این شهر بوده و در روزهای ابتدایی بحران کرونا، روزهای شلوغی را پشت سر گذاشت. لذا با توجه به خسارتهای مادی و معنوی که به خانواده‌های متوفیان کرونایی دراین ایام وارد شد شورای شهر رشت در مصوبه ای،  تخفیف ۵۰ درصدی برای تدفین اجساد در نظر گرفت.

« سهراب راستگو » مدیرعامل سازمان آرامستان شهرداری رشت در جلسه‌ی شورای شهر با ارایه‌ی لایحه‌ی تخفیف ۵۰ درصدی هزینه‌های مربوط به تدفین اجساد مبتلا به بیماری کرونا در رشت گفت: با ارسال این لایحه به شورا تقاضا داریم تا زمان فروکش کردن ویروس کرونا از محل ردیف اعتباری  تحت عنوان کمک به خسارت دیدگان حوادث غیرمترقبه  از محل بودجه سال ۹۹ از شورای اسلامی شهر رشت اقدام شود.

در این لایحه تاکید شده است: با توجه به شرایط حساس کنونی و شیوع ویروس کرونا درگیلان، شهرداری رشت به دلیل بحرانی بودن شرایط از تاریخ چهارم اسفندماه نسبت به اعمال تخفیف ۵۰ درصدی هزینه های تدفین اجساد بیماران کرونایی عمل کرده و هم اکنون در نظر دارد نسبت به اخذ مجوز از تاریخ یاد شده تا زمان فروکش کردن این ویروس از ردیف ۵۰٣٠١ تحت عنوان کمک به خسارت دیدگان حوادث غیرمترقبه از محل بودجه سال ٩٩ شورای اسلامی شهر اقدام کند.

گفتنی است لایحه تخفیف ۵۰ درصدی هزینه های مربوط به تدفین اجساد بیماران کرونایی در باغ رضوان رشت در صحن شورای اسلامی این کلانشهر با دو فوریت رای آورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.