نگرانی از اجرای بودجه ۹۹ شهرداری رشت

0 346

شیوع کرونا ویروس در گیلان علاوه بر وقفه در فعالیتهای اقتصادی صنوف و صنایع،  مانع از تصویب جزییات بودجه ۹۰۵ میلیارد تومانی شهرداری رشت از سوی شورای شهر شد. ضمن اینکه اجرای به موقع پروژههای عمرانی پیش بینی شده دراین بودجه نا محتمل به نظر می‌رسد.

«اسماعیل حاجی پور» رئیس شورای اسلامی رشت در یکصد و سی و ششمین جلسه این شورا گفت: درارتباط با بودجه ۹۹ شهرداری رشت نگرانیهای فراوانی  وجود دارد، با توجه به ۲۵۶ پروژه دیده شده، چگونه می توانیم آن را اجرا کنیم. لذا به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام تاکید می‌کنم چرا که اگر دو پروژه در شهر به بهره‌ برداری برسد بهتر از کلنگ زنی‌های متعدد است و باید پروژه‌های شهری اولویت‌بندی شوند.

اسماعیل حاجی پور با بیان اینکه بودجه امسال شهرداری رشت انقباظی است، افزود: برای دستیابی به بودجه ۹۹ شهرداری رشت با توجه به وضعیت اقتصادی موجود نمی‌توان حسابی باز کرد. حدود یک ماه از سال جدید سپری‌شده و وضعیت بازار به ‌واسطه کرونا نامساعد است، با توجه به کسادی بازار باید برای بازاریان مساعدت‌هایی انجام شود و می‌توانیم در برخی از بخش‌های عوارض تجدیدنظر کنیم.

« امیرحسین علوی» دیگرعضو شورای شهر رشت نیز با انتقاد از عدم تصویب جزئیات بودجه سال ۹۹ شهرداری رشت گفت: بودجه سال ۹۹ شهرداری رشت بسیار بدون برنامه است و نباید خودمان را با حرف‌های زرق‌وبرق دار فریب دهیم.

سید امیرحسین علوی با تأکید بر اینکه مخالف ارقام بالای بودجه نیستم افزود: جای تأسف دارد که درشرایطی که در روزهای پایانی فروردین سال ۹۹ به سر می‌بریم تاکنون جزئیات بودجه سال ۹۹ شهرداری رشت به تصویب نرسیده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.