سیدمحمد احمدی شهردار رشت شد

0 323

سیدمحمد احمدی، با ۹ رای به عنوان شهردار جدید رشت منصوب شد.

به گزارش مرور شورای شهر رشت پس از مدت‌ها کش‌وقوس موفق شد بر سر یک گزینه به توافق برسد و شهردار جدید رشت را منصوب کند. شهردار رشت که سابق بر این فرماندار رشت بود تواسنت رای مثبت ۹ عضو شورا را بدست آورد. .

شهردار قبلی رشت ناصر حاج‌محمدی بود که در پی عملکرد ناموفق خود، پس از چندبار استیضاح ، سرانجام برکنار شد. پس از رفتن وی، ناصر عطایی سرپرست شهرداری رشت شد و به نظر می‌رسید دو گزینه‌ی اصلی شهرداری سیدمحمد احمدی و امیرحسین علوی باشند. اما امروز مشخص شد عیسی مهدوی به عنوان گزینه‌ی پیشنهادی جایگزین مطرح شده است تا علوی در ترکیب شورا باقی بماند.

۱۰ تن از اعضای شورا امروز پس از شنیدن برنامه‌های دو کاندیدای مورد نظر، رای خود را به صندوق انداختند و از این میان ۹ رای به احمدی و یک رای به عیسی مهدوی اختصاص یافت.

بهزاد ذاکری تنها عضو این شورا بود که در رای‌گیری شرکت نکرد؛ او پس از نطق کاندیدا اعلام کرد از پاسخ‌های هیچکدام قانع نشده و پیشنهاد داد دوره‌ی سرپرستی ناصر عطایی ادامه یابد.

پس از پذیرفته نشدن پیشنهاد ذاکری او صحن جلسه را به نشانه‌ی اعتراض ترک کرد..

سیدمحمد احمدی چهارمین شهردار رشت از زمان آغاز به کار شورای شهر پنجم است و پیش از این مسعود نصرتی، حجت جذب و ناصر حاج‌محمدی به این منصب رسیده بودند اما هر یک به دلایلی کنار رفتند.

شهرداری رشت در سالیان اخیر یکی از پرحاشیه‌ترین سازمان‌های مدیریتی در استان بود که تغییرات متعدد در آن انتقادات بسیاری را متوجه اعضای آن کرده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.