به مباحث پسماند و اجرای پروژه ها سرعت می دهیم

علوی در اولین نشست بعد از بازگشت به شهرداری؛

0 261

دو روز بعد از صدور حکم  دیوان عدالت اداری در خصوص بازگشت شهردار سابق رشت به شهرداری، امروز«امیر حسین علوی» با معاونان، مدیران مناطق و رؤسای سازمان‌های تابعه اولین نشست خود را برگزار کرد.

به گزارش مدیریت روابط عمومی شهرداری رشت، علوی در این جلسه کار و خدمت را میثاق‌نامه مشترک همه مدیران و کارکنان شهرداری رشت دانست و بیان کرد: به توانمندی مجموعه مدیران شهری اعتقاد دارد و به کارها به منظور تعریف پروژه‌های قابل افتتاح شهرداری در دهه فجر سرعت می بخشد.

شهردار رشت در این جلسه که با حضور «رضا عاشری» عضو شورای اسلامی شهر برگزار شد اظهار کرد: مباحث حول محور مدیریت پسماند و اجرای پروژه‌ها همچنان از سوی استانداری گیلان مورد تأکید است و شهرداری هم به دقت موضوعات آن را دنبال می‌کند.

شهردار رشت بودجه سالانه را سرفصل مشترک بین شهرداری و شورای شهر خواند و ادامه داد: تغییر و تحول همراه با سرعت در انجام کارها هدف مشترکی بوده که همواره توسط شورای شهر و شهرداری دنبال شده است.

علوی اضافه کرد: آنچه که در بودجه سال ۱۴۰۱ تدوین شده برای ما بسیار حائز اهمیت است و با اینکه متأسفانه فصل خوب کاری برای اجرای پروژه‌های عمرانی از دست رفته بنابراین در حال حاضر نیازمند سرعت بخشیدن به روند انجام کارها هستیم.

وی ضمن تأکید بر جدیت بیشتر مدیران مناطق برای کسب درآمدهای پایدار برای شهرداری رشت به هزینه‌های جاری شهرداری هم اشاره و بیان کرد:‌ قرار نیست شهرداری رشت برای پرداخت هزینه‌های جاری خود به منابعی که محل هزینه کرد آنها مشخص است چشم‌ داشته باشد و به همین علت باید سرعت اقدامات را افزایش دهیم تا کمبودها جبران شود.

«رضا عاشری» عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با بیان اینکه باید از فرصت خدمت استفاده شود تصریح کرد: پرداخت حقوق و مزایا و اضافه کار پرسنل به همان روال گذشته واقعا شور و شوق و انگیزه بالایی را بین کارکنان ایجاد می‌کند و نتایج مؤثر آن را هم به خوبی شاهد بودیم.

عاشری خواستار استفاده از ظرفیت همه مدیران شهرداری شد و گفت: امیدوارم با ایجاد فضای همدلی از ظرفیتهای موجود در پستهای مدیریتی با توجه به توانمندیهایی که دارند استفاده شود.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر از همه توان خود برای کمک به شهرداری رشت استفاده خواهد کرد افزود: کمبودها و مضایق زیادی در بخش‌های مختلف شهرداری رشت وجود دارد که لازم است نسبت به رفع آن اقدام شود.

 لازم به ذکر است: هجدهم تیرماه سال جاری، امیرحسین علوی شهردار رشت در جلسه استیضاح از سمت خود برکنار شد و مجتبی خدمت‌بین‌دانا از کارکنان رسمی شهرداری با ٩ رأی اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شده بود.

 براساس حکم دیوان عدالت اداری، مقرر شد علوی تا زمان اعلام رای نهایی به عنوان شهردار موقتا به فعالیت خود در شهرداری رشت ادامه دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.