صلاحیت علوی را بررسی کنید

درخواست نماینده مجلس رشت از نهادهای بازرسی و اطلاعاتی استان:

1 973

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: نهادهای بازرسی و اطلاعاتی، صلاحیت شهردار جدید رشت مورد بررسی قرار دهند.

به گزارش مرور، جبار کوچکی نژاد با اشاره به انتخاب «امیر حسین علوی» به سمت شهرداری رشت افزود: بعنوان نماینده مردم هیچ نظری در خصوص انتخاب و صلاحیت علوی برای شهرداری رشت ندارم اما نهادهایی که وظیفه بررسی سوابق و عملکرد مسوولان را عهده دارند می بایست هر چه زودتر در خصوص صلاحیت شهردار جدید رشت اعلام نظر کنند. درحال حاضر از شروع بررسی سوابق ایشان توسط این نهادها نیز اطلاعی ندارم.

 کوچکی نژاد در ادامه به شهردار جدید رشت توصیه کرد: تسریع در اجرای پروژه های عمرانی رشت از جمله تسریع در اجرای لوله گذاری جمع آوری آبهای سطحی را اولویت خود قرار دهد.

 وی افزود: بخشی از پروژه لوله گذاری جمع آوری و هدایت آبهای سطحی در رشت اجرا شده و بخشی هم انجام نشده و این مساله در مواقع بارندگی منجر به آب گرفتگی در بسیاری از مناطق رشت می شود. این درحالیست که دربرخی از مناطق که این پروژه در آن اجرا شده نیازمند اصلاح و بازسازی هستند.

 وی با انتقاد از ادامه آبگرفتگی های رشت اضافه کرد: با توجه به اینکه هواشناسی استان از ۴۸ ساعت جلوتر، هشدارهای لازم را به دستگاههای اجرایی از جمله شهرداری و آبفا در وقوع آبگرفتگی اعلام می‌کند، این دستگاهها وظیفه دارند اقدامات لازم را در پیشگیری از آبگرفتگی در معابر شهری اجرا کنند.

کوچکی نژاد با تاکید به تسریع در پروژه جمع آوری آبهای سطحی رشت افزود: نمایندگان مجلس رشت برای تامین منابع مالی پروژه در کنار شهرداری و ستاد بحران استان هستند.

1 نظر
  1. حاجی محمد می گوید

    با سلام و عرض ادب
    درخصوص جمع اوری ابهای سطحی و لوله گذاری باید عرض کنم که این عملیات در کمربندی خرمشهر مابین پمپ بنزین و مجتمع مسکونی مروارید اجرایی شده لیکن دارای نواقصی هست که باید برطرف کنند
    ۱- شیب بندی هدایت ابهای سطحی خیابان اصلی اصلا به سوی فاضلابها نبوده بلکه تمامی این ابها به طرف این مجتمع مسکونی سرازیر میگردد
    ۲- در خصوص اسفالت جدید هم باید حداقل ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر ضخامت داشته باشد تا چند سالی دوام بیاورد اما بنظر میرسد زیر ۵ سانتی متر آسفالت ریزی شده است ./

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.