«عیسی فرهادی» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی شد

با حکم سعید محمد؛

0 1,250

با حکم سعید محمد، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و پس از تصویب هیأت وزیران،«عیسی فرهادی» به عنوان عضو موظف هیأت مدیره، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی منصوب شد.

«عیسی فرهادی» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در مراسم تکریم و معارفه رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان در مرکز همایش‌ها و نمایشگاهی منطقه با اشاره به موقعیت حساس و ظرفیت‌های ویژه منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: زیرساخت‌های موجود، موقعیت استراتژیک و تغییر و تحولات جهانی بر مزیت‌ها و موقعیت‌های منطقه آزاد انزلی در سطح ملی و بین‌المللی افزوده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی تصریح کرد: منطقه آزاد انزلی با بهره‌مندی از شرایط خاص متنوع همچون نزدیکی به پایتخت کشور، قرار گیری در مسیر کریدورهای بین‌المللی،هم‌جواری با کشورهای حاشیه دریای خزر و اوراسیا از ظرفیت‌های خوبی در معادلات اقتصادی کشور با کشورهای همسایه دریای خزر برخوردار است.

به گزارش مرور، عیسی فرهادی، داماد سیدصولت مرتضوی باباحیدری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری است که سابقه‌ی فرمانداری تهران و استانداری البرز را دارد.

وی که به مدت ۶ سال در دولت روحانی فرماندار تهران ماند، با پیشنهاد سعیدمحمد اکنون سمت مدیرعاملی منطقه‌ی آزاد انزلی را بر عهده گرفته است.

وی از فرمانداران وابسته به طیف قالیباف و نزدیک به وزیر دولت قبل است که از وی اظهار نظراتی همچون تعیین مکان برای معترضان و نیز نسبت تکدی‌گری به نوازندگان خیابانی و انکار پشت بام‌های اجاره‌ای در تهران به یاد مانده است.

سرپرست استانداری البرز، معاون استانداری تهران، فرماندار ویژه تهران، مدیر کل صدا و سیمای چهارمحال بختیاری، معاون سیاسی استاندار چهارمحال و بختیاری، بخشی از کارنامه کاری عیسی فرهادی است.

پیش از این علی اوسط اکبری مقدم، بیش از یکسال، به عنوان رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی فعالیت می‌کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.